I wish you could come back to me.

I brist på annat skriver jag bara ett snabbt inlägg innan "Tjenare kungen" börjar. Har inte sett den på ganska länge och delar av filmen är faktiskt riktigt roliga så det blir underhållningen ikväll.

Jag har tänkt på att jag börjat tänka på dig väldigt mycket, varför vet jag inte. Jag har inte gjort det på flera dagar, flera veckor, flera månader så varför nu ? Inte för att det är så konstigt kanske, så är det ju, man tänker mer på vissa än andra men. . Aah jag vet inte. Känslan kommer liksom tillbaka lite. Fast jag vet inte vad jag egentligen tänkte säga, det här blev bara weird. Nvm.

Btw så har Vic sagt att hon inte kommer till Urix förmodligen. Galet jävla tråkigt ! Får se till att ses snart igen då utan Urix för det var för längesedan vi gjorde det :)

Malin och Beccan måste jag också se till att träffa. Vi får ses under sommaren, allihop den här gången. Shiit, det är för längesedan jag var i linköping och träffade dig Malin. <3

Det är massa folk jag vill träffa !! Ge mig slutet av alla exams, ge mig student, ge mig sommar. Ge mig . .

Peace out !

"My baby and I."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0