If you leave me, decieve me, I will never see the sun rise again.

Jag har funderat lite. Det är ju inget nytt att folk är skadligt utseendefixerade både för sitt eget och andras bästa. Alltid är det något man inte är nöjd med, så är det med alla, eller så finns det alltid något man skulle vilja ändra lite. Jag tillhör väl sistnämnda antar jag.
Varför bryr man sig ens så mycket ? Vem är det du jämför dig med ? Till vems fördel ?
Det är, i mina ögon, helt dumt. Jag har kommit fram till att det är ytterst lite jag skulle vilja förändra med mig själv, enbart för att jag känner att det inte behövs. Och nu säger jag inte att jag är typ fröken sverige, men ni som läser kommer förmodligen reagera på det jag skrev nyss och tänka ut ca 1032 saker som jag skulle kunna ändra med mig själv, och det får ni tycka, men varför ska jag gå omkring och bry mig om att (för att ta ett exempel) ni 13 eller vad det är som vanligtvis läser min blogg har sammanlagt ca 13000 olika fel att ändra på mig själv? Det mår jag inte precis bättre av.
Inte vet jag vad jag ville få sagt med det här egentligen, bara något som flög runt i huvudet på mig.


Whatevs. Har varit en sjukt bra onsdag och torsdag som spenderades i Tranemo med Bengi, Linnibiatch och Nea <3 Mys, mat, prat, film, prat, ivve, tjocktjock, prat, sex and the city, mer film, prat, o.s.v.
Bussresan dit och hem var också ganska roliga ;)



      

Peace out!


"They can blow me like candles on a birthdaycake."


Kommentarer
Postat av: Bengi

Det var hur kul som helst, och även om vi var lite kassa på att komma på rätt buss hade vi kul i alla fall ;)

2008-03-28 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0