I'm Mrs. "Lifestyles of the rich and famous".

Seriöst så är jag typ tokig i den låten. Lätt ! Den är helt skön faktiskt.

Har varit en helt okej dag idag. Gick upp någorlunda tidigt för att kolla lite the nanny innan jag åkte till stan för att möta nino 11:15 i stan för att käka på skolan innan geografi provet som skulle vara kl 13. För att typ ha något att göra så drog vi till bibblan för att läsa lite tidningar i brist på annat då kom min man och pratade lite, sen kom Zorica och frågade hur det gått med mocks och när vi sa att det kändes någorlunda bra så sa hon "Jaha för jag har hört att det var katastrof" haha, det känns bra ;) Men men, förhoppningsvis får vi resultaten nästa vecka så man slipper tänka på det utan bara kan gå hem och öva, öva, öva.

Imorn är det sista mocks provet och det känns inte så bra så måste öva lite nu ikväll på settlement och coast speciellt, får väl se hur det går men men, som sagt så är det förbannat mycket att läsa i geografin så jag hoppas att något iaf har fastnat under åren ;) Sen är det att dra hem, förmodligen tillsammans med linnilajnen som ska bo hos mig till på söndag. Krogen både torsdag och lördag så vi tänkte, wft, stanna här hela helgen ut efter mocks och allt. Hon skulle till och med laga typ amerikanska pannkakor till frukost åt mig eller vad det hette, + hennes special rätt på fredag kväll, helt bra :D <3 Det blir stan en liten runda efter provet imorn, byotch skulle handla något och jag funderar på att eventuellt köpa någon ny tröja (A) Och efter det blir det hem och chilla tills jag har träning, sen efter det är det att umgås med folk innan vi åker till Swing :) Det blir nog nice imorn skulle jag tro ! Hoppas det är lite folk ute bara men, det har ju inte hindrat oss att dansa även om det är lite folk så att säga ;) Sen skulle ju mannen och frida dit antar jag så då känner vi två till iaf XD

Lördag blir nog ännu mer sick! Typ hela tattargänget är med då, det kommer bli massa bra och då är det kärt återseende av trägårn igen efter 4 (!!) veckor. Helt galet längesen känns det som. . och det är det ju men ändå ^^ Lite drygt att ha match innan bara men det blir soft ändå tror jag för det är rätt mycket tid mellan det och utgången så man hinner vila lite :)

Jag har massa bra musik för tillfället i min playlist:
1. Adam Tensta - My Cool
2. Britney Spears - Gimme More
3. Britney Spears - Piece Of Me
4. Timbaland The Way I Are
5. Buri - Gone (DKay Remix)
6. No Mercy - Where Do You Go (Dj Imprezive Bootleg Remix) (Helt galet bra !!)
7. Usher Feat Young Jeezy - In This Club
8. Boosterz Inc - Level one [Original Mix]
9. Flo-Rida feat. T-Pain - Low
10. Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Är Våldtäktsmän)

Osv osv.
Gah, och jag måste ha mer ikväll typ <3
Sen hoppas jag att de flesta av de jag nyss skrev upp spelas imorn. Vi måste ha gimme more !

Jaja, finns inte så mycket mer att säga.

Peace Out !

"They say the kid from Tensta got something."

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen av dem låtarnar var ju bra :O
uscha vilken dålig smak du har x)

gift dig med Linn så gifter jag mig med dig så får alla pankakkor hur det nu går ihop vet jag inte men det löser sig väl ;P

det kommer vara röj på lördag vad det nu är som kommer hända :S :P

much löv (K)

2008-03-05 @ 18:50:27
Postat av: Lil' Emo

haha joo det är dem :P

Ja men vi kan gifta oss allihop - polygami «3 ;) haha

Röj både imorn och på lördag :D

looove

2008-03-05 @ 22:48:19
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0