Is this really love or just a game ?

Hittade lite ny skön musik som jag ska kolla igenom. Tänkte ta tag i att göra gamla prov i kemi och försöka göra så mycket ikväll, men desvärre är koncentrationsnivån på botten just nu. Det där smset fick det verkligen att gå runt i huvudet. . Det finns ingen anledning att säga en sån sak om det inte är någon mening bakom det och, äh jag vet inte ens varför jag bryr mig om det. Jag kanske borde städa rejält jävla redigt på mitt rum också. Verkligen noga alltså. Slänga det jag inte orkar ha och bara få det cleant ! Skulle vara skönt för det behövs också. Måste skaffa nya kablar till mitt nintendo och mitt super nintendo + eventuellt lite fler spel sen. Var längesedan jag spelade på mina älsklingar. För längesedan och det skulle behövas en "nostalgihelg" (ja det låter som jag är typ 40, men wtf)
Det finns en hel del saker jag borde ta tag i men som jag inte har ork till att göra. Ge mig ork, ge mig motivation, ge mig inspiration! Har blivit massa prat med Bengi nu det senaste också om vårat "Tänk om.." ämne och jag märker att när jag ändå känner att jag skulle våga ta en "risk" och chansa, så ångrar jag mig tänker, "Tänk om.. ?". Men det är så mycket annat jämt. . Eller palla snacka om det här i blogg iofs för ingen bryr sig eller orkar läsa det ändå, sen borde jag inte skriva det heller, borde inte. Eller så borde jag kanske göra lite matte nu när jag väl såg matteboken, fast iofs är jag i mer behov av att göra kemi även om matte skulle behöva övas lite på också. Måste lära mig hur jag ska använda miniräknaren bättre för uppenbarligen ska en människa inte använda huvudet, penna och papper längre, miniräknaren ska göra jobbet. Gah! Jag hatar miniräknare och kommer ändå aldrig ihåg hur man gör, men jag antar att det är lika bra att försöka lära sig den. Idag blir miff inlägg för jag har inget vettigt att säga men måste skriva av mig massor, därför det kan låta osammanhängande, spec när jag hoppar från en sak till en annan men ni får ha överseende med det om ni ens sätter er och läser min blogg. Tänkte precis på att jag inte använt en enda smiley hittills, tror jag iaf inte och inte ett enda "typ" vad jag kan minnas iaf, fast det har jag säkert för jag använder det ordet mer ofta än jag säger ja/nej nästan. Imorn är det iaf ganska soft dag i skolan tror jag. Svenskan ska väl gå, sen är det rest, sen kemi i en timma bara <3 sen lite rast och efter det är det matte (vilket faktiskt är mitt favoritämne, när det är saker vi lär oss som jag anser har med matematik att göra) och efter det slutar jag och har därefter lov <3 Gosh det ska bli underbart även om det kommer innebära massa massa plugg men wtf. Därför jag ska ta tag i det nu så jag kanske kan ha någon dag ledigt iaf och chilla lite, för det vet jag att jag kommer ha <3 Massa talkiii. Men palla skriva mer nu. Uppdaterar senare kanske om jag orkar, vill och. . You name it!

Peace Out!

"I want you but do you want me honey ?"

Kommentarer
Postat av: Linn

du vet: jag läser alltid, jag bryr mig alltid :)

2008-03-19 @ 16:01:20
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag läster också tihihi tönt!

Postat av: Bengi

Bengi och wiklund talki :D

2008-03-19 @ 18:54:36
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Choklahoran

du skriver väl inte osammanhängande?! :S
och de tre ovan är bara för dumma för att se att du behöver mig ;)

mwahah

much love (K)

2008-03-19 @ 20:05:36
Postat av: Lil' Emo

Nina & Linn; Kärlek till er «3

Bengi: Alltid våra talks, dem är guld precis som du :) «

2008-03-20 @ 06:39:14
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

Rico: Haha menm ibland känns det som det XD Och ja jag behöver dig älskling , det vet du «3 Btw så får vi ses när du kommer hem från malmoe :)

2008-03-20 @ 06:40:12
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0