Just like your smile.

Gah, orkar inte dra hela helgen händelser. Har dock gjort det i min nya blogg som för övrigt kommer hållas "hemlig" med hjälp av lösen och shit för att folk inte ska kunna läsa av olika anledningar, iaf än så länge, undantag kan finnas, men inte just nu som sagt. Det kändes hur som helst bäst att göra på det sättet. Första inlägget blev på 3500 ord ungefär, vilket är som en extended uppsats. Satt i typ 1,5 timma och skrev nästan. Jepp jepp. Så om inläggen här inte blir jättelånga och utförliga längre så vet ni iaf varför.

Allt har varit perfekt hur som helst. Jag kunde inte drömma om en bättre början på ett lov och det ser ut att fortsätta lika bra, dock har jag varit för jävla dålig med att plugga och det är inte bra, inte bra alls. Jag måste ta tag i det imorn innan jag drar till linn. Kommer stanna där över natten och kommer hem torsdag eftermiddag så ni får nå mig på mobilen hela tiden. På torsdag är det tänkt att jag ska kunan träna igen, sen på fredag är det pluggdag har jag tänkt, om jag inte ska göra något som jag glömt. Lördag är det match på borås arena, sen utgång på kvällen och på söndag är det träning med småtjejerna och sen plugg efter det.
Ser ut att bli bra.

Det skulle typ vara perfekt men, då skulle det försvinna mer tid och jag vet inte om jag vågar riskera det, inte precis idag . .


Jag är feg också har jag kommit på. Men. . aa jag vet inte. Jag påbörjar inte, jag utvecklar.
Jag litar för lite på ord och känslor. Eller nåt.

Peace out!

"Don't you ever let it go."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Vi är rädda båda två -_- skärpning på oss!

2008-03-25 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0