Let me break the ice.

Okej, vad ska jag göra för att kunna göra det . . om inte bra så iaf bättre ?
Går det ens eller ska jag bara fortsätta på samma spår och låtsas som om det här är bästa lösningen ?
Du hatar säkert mig och jag ber dig inte att inte göra det. Om du känner att du har anledning till att göra det så har jag inget att säga om saken för du har säkert flera anledningar till det, men jag ber dig bara berätta vad jag ska/kan göra eftersom det aldrig är bra eller blir bättre. Om du inte har något svar på det, så får du acceptera att jag är som jag är och gör det jag gör. Jag kan inte ändra på mig utan anledning för att jag tror att jag borde det, då blir det förmodligen bara fel igen. Jag har en tendens att fukka up hela tiden när jag antar att jag tar rätt beslut. Jag lever inte mitt liv genom andra.
Jag behöver inte nämna någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0