Sunshine.

Det finns alltid lika mycket att säga om det, konstigt.

Aja idag har det inte hänt mycket. Borde ha läst mer ur min bok tills på måndag som jag ska men hittills har jag läst 30 sidor ungefär. bara 140 kvar. Vaknade och satte mig vid datorn för att rensa bland min musik och det gick väl helt okej. Har lite mer ordning nu iaf. Lyssnar på en låt som linnibiatch skickade igår med britney, helt sjukt bra. Jag har aldrig tyckt om henne innan men nu har hon lätt ett par äckligt bra låtar! Helt sjukt.

Ska snart käka och göra mig klar för att åka med bengi till tran-emo och spendera kvällen, natten och itorsdags förmiddag där med massa snack antar jag. Snackar om girly night. Det kommer bli så bäst. Ska se till att packa mina saker också eftersom jag inte gjort det.

Vet inte om jag har sådär jättemycket att skriva faktiskt. Jag är mest trött, trött på det mesta och vill bara att det ska vara den 23e maj, 5e & 6e juni nu. Slippa ALLT! Lämna allt. Allt som ställer till problem för mig. Därefter är det nya tag och då menar jag verkligen nya tag. Då är det nog.

Jess jess. Lägga in lite musik på mobilen också som man kan lyssna på lite halv under snacket i bussen.

Peace out!

"Baby I can make you feel . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0