Take me to heaven. Take me far away.

Alltså kärlek till musik. Den finns alltid där och lämnar en aldrig. <3 Puss på det.

Hade en helt bra dag idag faktiskt. Först så kom jag till skolan och skulle ha psykologi. Trodde först jag skulle komma försent men icke. Så fick jag höra att Lars ville mig något så skulle in i lärarrummet och skriva på något papper. Anar att det var för våra math projects vi gjorde för typ evigheter sen. Men sen var det iaf psykologi och den gick bra. Efter det klassråd, sen engelska, sen geografi. Geografin var ovanligt bra idag faktiskt. Kände att jag fick ut något av att sitta men jennobejb och lajneabejb och göra gamla exam questions. Yes, blir väl det imorn på lektionen med, vilket för övrigt är den enda jag har. Så jag går 08:00-09:20. Helt skönt.
Efter det ska jag till Bäckäng en sväng och träffa Jennie :D Och Bengi förmodligen ^^ Ska bli kul med tanke på att jag typ aldrig varit på Bäckäng redigt , haha. Efter det ska jag hem och plugga typ hela dagen tror jag, ta tag i kemin ordentligt. Och sen på torsdag är det ganska soft dag igen, helt okej iaf, och sen loov :D

Yepp yepp. Tränade typ dryga timmen idag och det gick bra, sen fick jag gå av för förkylningen är inte redigt bra än, men det var lite tid iaf. Sen är matchen imorn och träningen på torsdag inställda så vi har inte något förens på måndag och då är det match i falköping kl 12 eller nåt så det blir tidigt ^^

Men nu är det nog dags att sova.

Peace Out!

"Tomorrow I must tell you, I must show you, how I really feel inside."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0