There's an empty place in my heart.

Nu är det dags att skaffa ny bildskärm till datorn. Satt och kollade film igår natt och helt plötsligt slås skärmen av. Självklart testar jag att sätta igång den igen men det funkar inte. Kollar alla sladdar så de sitter i men den funkar inte. Det börjar lukta bränt och jag tror det ska börja brinna. Det gjorde det lyckligtvis inte men, den är trasig hur som helst så får se om det blir att pappa fixar en skärm imorgon eller något, tills dess får jag använda hans dator, men det funkar bra. Dock verkar jag inte ha någon bättre tur med datorer just nu. Hans dator har av någon konstig anledning stängt av sig själv utan vidare 3 ggr. Jag började fundera starkt på om jag förstört den, men jag har inte gjort något så . . Den verkar helt okej nu iaf (A) Nya datorer är de som fukkar ju.

Anyways. Har läst massor idag i juloratoriet, det enda jag pluggat det här lovet i princip och det kändes bra. Funderar på att läsa de 50 sidor jag har kvar eller vad det nu kan vara innan den här dagen är slut så jag har det gjort och inte behöver tänka på det imorn eftersom jag är upptagen hela dagen och så att jag på söndagen efter småtjejernas träning, som jag förmodligen inte kommer må helt bra på kl 10 på morgonen, kan plugga kemi i lugn och ro.

Nu är jag värsta pepp på att åka till Urix också, det är bara lite lite mer än en månad kvar, sen åker jag och Bengi. Snackade med Nathalie igår lite igen på värsta länge, och hon ska dit med Malin, Johan och hela kompaniet så får väl kanske hälsa på varandra lite tidigare än typ sista dagen den här gången ;) Har saknat att snacka med henne faktiskt, ganska mycket.

Vad händer annars ? Not much. Match imorgon för första gången på vad som känns som en evighet. Tränade igår och klarade vara med iaf en timma och det kändes bra. Tog ut mig lite för fort på starterna vilket var dumt men ska man göra något ska man göra det ordentligt så jag försökte med det men, jag blev tillsagd av alla tre tränarna så det var kanske inte det smartaste, men så är det.

Skulle vara helt soft att gå ut och ta en promenad nu, plugga in musiken i öronen och bara stänga ute precis allting, men jag tror jag blir kvar här och fixar lite fekke och pepp musik. Det kommer behövas :)

Jag kan inte lova något, inte nu.

Peace out!

"One more night I wanna be with you, where I wanna hold you tight."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0