Where do you go, my lovely ?

Ohja. Upp kl 8:15 idag efter att jag "försovit" mig 45 minuter. Ingen större fara för hade ingen redig brådska till skolan men men. Drog upp och duschade, gjorde lite frukost osv innan jag drog till skolan. När jag väl kommer ut till bussen kom jag på att jag glömt skriva ut hur min tatuering ska se ut så fick gå in igen och fixa det sen ut för att ta bussen till skolan. Vad där typ kvart över 10 så jag träffade min man lite tills linn skulle komma med kvart i bussen. Helt oväntat så få jag en kram av min man, I SKOLAN, det var uppenbarligen inte samma sak som med kyrkan och pussar, men ändå XD haha ! chock ju :P Aja, jag och linn är fan stammisar på pressis nu för jag bara "linn ska vi ta en kaffe också eller?" hon bara "aa" så när vi tagit det och donuts så kommer vi till kassan och hon tjejen bara "Det gamla vanliga eller ? ;)" Haha!
Då är det illa ;) Men sen satte vi oss och snackade om allt och inget som vanligt. Mest om torsdag, lördag och london! Längta som tusan !!

Sen drog jag och linn mot göta för jag skulle möta bror på black scar och snacka om tatueringen men det visade sig att det var stängt just då så jag och han åkte till pistolero ist och det gick värsta fort. Han sa att den går på typ 600 eller något och det var nästan så de skulle försöka klämma in mig idag men jag sa att det inte var någon brådska om de hade tight med tid så det blir nästa vecka :) Det blir nog bra tror jag. Dock lite annorlunda mot vad jag först tänkt men det här blir nog lite bättre :) Har 2 till tatueringar som jag förmodligen kommer göra under 2008 också, ska tänka efter lite först men :) 

image25
sådan text rakt över på handleden <3


Efter det drog jag med bror och hans polare till bolaget, och efter det vart jag skjutsad hem med påsarna. Lagat mat nu också och det blev gott. Helt galet att jag ens lyckades när jag aldrig lagat redig mat innan typ XD haha det är illa som fan ! :P
Allt gick bra tills jag skulle hälla upp allting på tallriken, då kom typ hälften utanför (A)

Aja, snart dags att umgås med gänget i parken med lite fika och skate. Kärlek i det här vädret och allt ! Jag är lycklig.

Imorn är det att vara ledig igen och plugga sen på kvällen är det match. Jag är inte helt pepp på det måste jag säga, matcher är väl inte det jag gillar mest precis, spec inte när jag känner mig galet ur form men men :) Men gör så gott man kan.

Uppdaterar säkert senare med lite bilder från ikväll och om jag har något mer att säga :)

Peace out !

"Your body, my body, everybody, move your body!"

Kommentarer
Postat av: Choklahoran

det var fan på tiden att du skaffar dig din tatuering du hra tjötat om det sen 8:an ju :P

btw du behagar ju inte svara och jag har ju inga cash på nallen så jag får väl inte följa med till parken :(

hihi var det inför torsdag och helgen du shoppa (K)

2008-03-03 @ 15:17:44
Postat av: En som förr hette Hjalmarsson

Men? Du kanske inte alltid vill heta Wiklund?
Jag tycker fortfarande att en lagom kladdig tatuering av typen A653898 på insidan av underarmen är lite mer uttrycksfull.

2008-03-05 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0