And so it is finally over.

IB är slut. Ja, jag har genomlidit (med betoning på lidit) mina tre år som IBelev och trots detta har det först med sig en hel del bra saker, tro det eller ej. Och till alla er som tror att vi är nördar utan liv; ja ni har rätt.
Dock tänkte jag inte vara det längre och det började direkt på fredagen. Efter provet var det att sola med gunnel, sen dra runt och hänga med lite folk i stan, åka hem och sen gå på IB middagen som blev väldigt lyckad, så tack till alla er som var med och speciellt ni som fixade allting :) Helt lyckat <3
Man insåg att man faktiskt kommer sakna en hel del människor och annat med IB även om allt det negativa oftast har övervägt det positiva.

Jepp jepp och igår så var det också en massa bra dag. Förfest här med massa folk och sen krogen.
De 3 timmarna vi var ute gick otroligt fort, och jag tror inte att det är för att jag inte minns (för jag minns) men kvällen försvann liksom och jag är väldigt social på krogen har jag kommit på. Det är alltid någon som hela tiden frågar "vart är emelie?" och varje gång har jag sprungit iväg för att prata med någon, men det är trevligt oftast ju :) Tack alla som var med iaf och alla som jag träffade, det blev en helt bra kväll och den slutade som alla andra; varför bryta trenden ? Haha sjukt. Sen vill jag be om ursäkt för saker också samtidigt som jag tackar, så ni som känner er träffade; jag är uppriktigt ledsen om jag inte var helt . . snäll.
Och (igen!), så står jag för allt jag säger och drar inte "jag minns inte" som ursäkt. Sen att vissa saker kanske kommer ut på fel sätt är en annan sak, men jag står för det.

Idag var det match och eftersom det kanske blev lite för mycket av det goda igår, så mådde jag jättedåligt på grund av det och mycket annat så nu tänkte jag äta lite, sötpappa är och fixar mat åt mig, sen kolla på film och bara ta det lugnt :) Min kropp mår inte bra idag, haha typ som den gången jag sov hos bengi fast då var det nästan ännu värre, och nu har 2 av tränarna hört historierna om mina krogenrundor. Därav mitt smeknamn "drinken" idag, det gillar vi. haha.

Mat nu. Skriver nog mer sen, när jag för en gångs skull har tid att skriva blogg utan att få ångest för böckerna jag borde bo i :)

Peace out!

"I'm out of your league."

Kommentarer
Postat av: Bengi

haha ^^ Den gången hos mig var du helt väck, precis som både mig och Mattias :D

2008-05-25 @ 20:00:33
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Lil'Emo

Jo minst sagt också :P haha usch !

2008-05-27 @ 17:20:35
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0