Don't give me that shit.

Jao igår var en vääääldigt bra dag.
Jag gick upp tidigt för att infinna mig på skolan och skriva matte C prov, inte för att jag behövde, utan det var valfritt och jag kunde likaväl göra det typ. Efter det så drog jag och några tjejer ner på stan för att äta thai och det var massa mys. När jag kom hem sedan vid 2 tiden så gick jag ut på uteplatsen för att solal ite och sen kom sussi förbi och solade lite med mit och pratade, det hon är bäst på ;) Efter det drog hon och jag gjorde mig iordning för träning och väl nere på GIF får jag en massa fantastisk överraskning; Johanna Almgren sitter där för att träna med oss, fast det slutade med att hon höll i träningen (och var delaktig i alla moment iofs) så det var grymt kul <3
Efter det kilade jag hem till sussi med mattzzon för att fixa hennes hår och färgen blev bra, eventuellt ska vi slänga i lite mer färg men jao, den kvällen var helt mysig och vi lagade mat tillsammans och pratade massa, tack babes :)
Sen blev det massa tjat som vanligt och jag tror att jag seriöst ska ge mig själv mobilförbud ungefär. Så kan det vara ^^

Sen tycker jag det är otroligt . . Varför tar du det med mig egentligen ? Hade du hört samma sak hade du freakat totalt. Du hade inte klarat av att ta det. Och att sen fortsätta med massa crap för att hålla mig inom räckhåll när det behövs. Ska jag skratta eller gråta ?
Jag behöver nog inte säga mer.

Jag är bara trött.

Nu tänkte jag fixa lite musik för att den får mig massa lycklig så jag ska rensa och ordna, ny musik som ska spelas högt i högtalarna. Kärlek på det. Och sen ska jag ner till stan och möta gunnel för att kolla skor, resten av dagen är lite sådär oklart men alltid händer det något ^^ Fett sugen på att sitta vid vattentornet lite på förmiddagen/eftermiddagen men vi får väl se vad som händer. Om det inte blir att åka och kolla match ikväll blir det kanske en joggingrunda ? Jao jao.

Jag behöver bara lite tid för mig själv, utanför, med andra.

Peace out!

"There's nothing left to say. This cannot be repaired."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0