I thank my black-box, that you're the same.

Jepp jepp, jag kommenterar och skriver nog inget, det blir för obvious. Istället känner jag, och det gör jag mycket.

Har suttit med geografin i ca 3 timmar och känt att jag faktiskt fått något gjort och jag får fler och fler flashbacks, vilket känns bra. Det känns som det viktigaste just nu; hinna ta sig igenom så mycket som möjligt bara för att rota fram kunskapen som lagt sig till rätta inuti huvudet. Men ibland har jag svårt att koncentrera mig.

Idag är det match igen, den här gången mot Mariedal. Vädret är sådär, lite halvmulet utan regn och det får gärna fortsätta vara så för att helt enkelt ha det så min sida, det kanske inte gör så mycket men det kan underlätta lite.
Aja.

Sen är jag ledig ytterligare två dagar, och på onsdag börjar proven igen. 2 st kvar i svenska och 2 st i geografi, sen kommer det vara slut och jag kan inte skriva det och förstå att det är sant. Jag vet heller inte om jag vill ha mina resultat men ändå. Då kommer det vara slut <3

Jag tänkte även tillåta mig själv att lira lite gitarr nu, för att sedan återgå till pluggandet innan jag ska gå för att möta bengi hos henne och ta en prommis ner till gif, prata om allt och inget som vi är helt bäst på.

Gitarr nu, blir säkert ett inlägg senare ikväll.

Peace out!

"Our light will not go out."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0