I'm sending you the signals tonight.

Då var första provet skrivet i psykologi, paper 1 vill säga och till skillnad från mocks så kändes det här lite bättre och inte är jag en som siktar på höga betyg men hoppas att jag iaf fick ihop lite poäng på provet. Det kändes någorlunda bra iaf och hur bra det gick får jag ju vänta med att veta tills i början av juli. Men men, dags att ta nya tag inför psychology paper 2 som kommer vara imorgon.

För att själv hålla koll på och pricka av mina prov så:

Monday 5 May:
Psychology SL Paper 1 (15:45-18:00)

Tuesday 6 May:

Psychology SL Paper 2 (11:45-13:00)

Wednesday 7 May:

Math Studies Paper 1 (13:00-14:45)

Thursday 8 May:
Math Studies Paper 2 (08:00-09:45)
Chemistry SL Paper 1 (13:00-14:00)
Chemsitry SL Paper 2 (14:45-16:15)

Friday 9 May:
Chemistry SL Paper 3 (08:00-09:15)

Monday 12 May:
English B HL Paper 1 (08:00-09:45)
English B HL Paper 2 (10:30-12:15)

Wednesday 21 May:
Swedish A1 HL Paper 1 (13:00-15:15)

Thursday 22 May:
Swedish A1 HL Paper 2 (08:00-10:15)
Geography HL Paper 1 (13:00-14:45)

Friday 23 May:
Geography HL Paper 2 (08:00-10:45)

Där är det. Jepp jepp, så ser mina prov veckor ut. Bara att gilla läget. Efter det är jag fri och det ska bli massa soft att kunna chilla lite innan bal och student. <3

Jag orkar fortf. inte skriva summering av urix helgen, vet dock inte om det kommer komma någon sådan. Jag minns med alla bilder jag tagit ist :)

Dags att läsa lite psykologi nu inför provet imorn. Jag har laddat upp med lite cham + läsk så det är nice.
Blir dock ingen träning imorn antar jag, glömde prata med Christer om det igår men ska träna på torsdag iaf. Behöver tisdagen och onsdagen till skolan känner jag. Sen blir det lite lättare efter den här veckan så då kommer jag nog kunna vara lite mer aktiv förhoppningsvis. Jag får se när kroppen säger stopp helt enkelt.

Träffade nisse lite idag innan provet och det gjorde mig massa glad så jag vart positiv och hon tyckte jag såg massa lurig ut ^^. haha ! Och nina kommenterade det också men jag var bara glad. . för massa, även om exams startat. Det ska bli skönt att få det gjort äntligen även om det är jobbigt och kraftansträngande. Men jag var helt glad och kommer förmodligen fortsätta vara det, jag har inget att vara nere för just nu och tillåter ingen att dra ner mitt humör ^^.

Och jag har funderat lite, vilket inte är ovanligt alls, inte för mig iaf.
Det vore kanske helt dumt. Det skulle nog vara det dummaste jag kan göra men. .
Egentligen vet jag inte varför. Är det för att andra tycker det ? Eller är det för att det skulle vara konstigt ?
Eller är det för att . . för att alla andra gör så ? Eller för att . .
Naej jag vet inte. Eller så tänker jag inte den här gången. Det kanske är bättre så.
Bara flyter med liksom för att se vart jag hamnar.
Något säger ja, något skriker nej.


Och musik nu. Käääääärlek <333


Peace out!

"I can't believe you were the one to build me up and tear me down."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0