I'm writing a book in my head that nobody will read.

Idag är det lördag igen. En vecka går fort. Den här veckan har rusat iväg och jag hinner inte med, kanske är det en sån vecka jag behövt efter det här året, bara det att jag tappar fokus som jag egentligen behöver men, en vecka kvar, en enda vecka och jag ska koncentrera mig nu, varje dag och få gjort det jag behöver. Jag, Bengi, Mattzzon och Robin beslutade till och med att vi skulle ut på krogen för att en cider tillsammans och bara umgås lite, dock blev det 3 st för mig och 2 öl under timman, och det var ju inte tänkt så, inte var det bra heller men kvällarna slutar likadant som alltid. OCh än en gång, det är tur att Bengi håller koll på mig. IBland kan det låta som något negativt när alla säger "Mamma Johanna" men TACK för att du är min extra mamma , hähä ^^

Jao, så idag blir det som ni alla säkert räknat ut stud för min del. Jag ska gå igenom coast i geografin, vilket jag i princip är klar med, lite mer att läsa så satsar på att vara klar vid 17-18 tiden för att sen kunna gå på the litosphere eller möjligtvis climate. Vi får se. Jag kommer hinna gå igenom det jag ska iaf och sen är det svenskan också, men det löser sig nog. Fokus är allt som sagt.

Och inte har det väl undgått er som brukar läsa här att jag hittat en ny kärlek; "No use for a name" stavas dem och deras låtar är . . guld<3

"Whatever you say,
please don't talk about the time when she was young
Apparently that was a different person"

 
"But the light that keeps on burning
Is on the same page you've been turning
Ignorance for some is just a way of life"


"There's a little voice inside that tells us what to do
How did we get this screwed?"


"And run away from stupid things i've said
I'll be here a few days from now,
We'll talk about it when i come down
If we make it this time, I'll clean the stain i've bled"


"So when the heart crash lands,
What memories will survive?"


"Didn't learn a thing from the last time
I'ts so selfish to be so confused,
Heart beats like rapid fire
So close to the edge but far away in mind"


"My head is touching down i've learned to be afraid "


Allt är klockrent, och ingen, ingen förstår.

Peace out!

"It's strange to me, there's no history."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Någon måste ju ta hand om dig ;) Men klart jag gärna gör det. Vänner i alla väder liksom

2008-05-17 @ 17:52:26
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0