It's going like static through my heartradio.

Jao, det var ju till och med längesedan jag skrev, jag börjar bli slapp med bloggen som med allt annat jag gör. Dock kan det ju bero på denna 9 dagars långa ledighet jag haft i princip, nästan 12 dagar faktiskt. Egentligen borde jag det inte kalla ledighet med tanke på att jag behövt plugga inför mina sista prov vilka börjar idag med svenska paper 1, imorn är det svenska paper 2 och geography paper 1 och på fredag slutar jag med geography paper 2 och ALLA, ja ALLA mina prov är skrivna. Jag är klar med mina 3 år på IB och om jag nu skulle få göra retake så får jag ta itu med det sen, men på fredag är jag i alla fall klar !
Jag har inte varit riktigt så duktig med att studera det sista nu som jag borde kanske, men jag pallar inte sitta dygnen runt och studa, jag går igenom så mycket jag kan och det jag inte kan hinner jag inte lära mig sådär jättemycket ändå.

Jepp jepp, går iaf i skolan mellan 13:00 & 15:15 ungefär sen är det bara att skynda hem för att kolla igenom lite svenska papper och även geografi papprena concerning population. Jag blir lite stressad av prov men det ska bli skönt att det börjar igen så det någon gång tar slut och nej; stressad har jag lärt mig att man inte får bli för då glömmer man och får typ blackout ist så jag får väl typ sympatistressa med alla andra eller något bara för att. Och där fick jag in det också . .

Jao, och jag har hittat massa ny bra musik som går runt i högtalarna, känns underbart <3 Det håller the spirit uppe.

Lite av min planering för några kommande events:

Onsdag 21/5: Svenska paper 1
Torsdag 22/5: Svenska paper 2, Geography paper 1
Fredag 23/5: Geography paper 2, IB middag på kvällen, utgång efter det.
Lördag 24/5: Fekke med alla underbaringar, utgång efter det.
Söndag 25/5: Match om jag blir uttagen vill säga.
Måndag 26/5: Kolla skor ? Segelflygning med Ingemar ?
Tisdag 27/5: Kolla skor ? Träna på kvällen.
Onsdag 28/5: Kolla skor ?
Torsdag 29/5: Kolla skor ? Åka till frisören och färga håret, träning på kvällen.
Fredag 30/5: Åka till frisören för baluppsättning, åka till IB gänget, Balen.
Lördag 31/5: Här har jag nog inget bestämt ännu.
Söndag 1/6: Match om jag blir uttagen.
Måndag 2/6: Klippning ?
Tisdag 3/6: Klippning ? Träning på kvällen
Onsdag 4/6: Klippning ?
Torsdag 5/6: STUDENTEN <3333333
Fredag 6/6: England med Nina, Jenno, Linn & Lajnea.
Lördag 7/6: England med Nina, Jenno, Linn & Lajnea.
Söndag 8/6: England med Nina, Jenno, Linn & Lajnea.
Måndag 9/6: England med Nina, Jenno, Linn & Lajnea.
Tisdag 10/6: England med Nina, Jenno, Linn & Lajnea.
Onsdag 11/6: England med Nina, Jenno, Linn & Lajnea.

Ja, så ser tiden ut fram tills dess iaf. Efter det förljer massa massa träning, lite matcher och jobb + UMGÅS + ha fritid + skaffa tillbaka livet jag hade innan mina 3 IB år <3 Underbart !

Jao jao. Dags för lite frukost nu och sen lite svenska innan det är dags att bege sig mot skolan.

Peace out!

"I can't save the queen without a kingdom or a crown."

Kommentarer
Postat av: Bengi

För vi har tagit studenten
För vi har tagit studenten
För vi har tagit studenten
Fy fan vad vi är bra

2008-05-21 @ 13:02:02
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Rico

du kommer aldrig få tillbaka ditt liv för du är så fördärvad av "oss" så du kommer vara likadan som nu fast med fritid x)

2008-05-21 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0