Ja, din kärlek blev för kort.

Helt sjukt skönt med 5-3 vinst mot mariedal ikväll :)
Helt kul att Johanna Almgren var nere och kollade lite, hon beställde ett mål i första av mig så det fick ju bli så ;)
Dock vart jag irriterad över de andra lägena jag hade men de sitter nästa gång :)
Jao, och sista träningen jag missar på grund av skolan kommer vara på torsdag, sista gången och annars kommer jag kunna vara med som vanligt igen, känns underbart. Jag älskar laget, min andra familj, helt underbara <3

Jao, sen har jag kommit på massa saker som ska fixas och jag orkar inte. Blä ungefär, men jag får ta en sak i taget eller så.

Och vad mer ? Alltså, lite mer bra musik är kirrad, underbart och imorn blir det eventuellt skolan och studa där, komma bort från all elektronik och lägga fokus rejält mellan 10 och 14 kanske ? Det skulle vara bra. Jag saknar nästan bibblan, mitt andra hem. Haha </3 Men men, så ser nog planerna ut, kanske åka hem och äta efter det, dra en löprunda på halvtimman ungefär och sen fortsätta med plugget ? Ja vi får väl se hur bra det håller, jag och planering går inte redigt ihop.

Vädret blev fett mycket bättre mot kvällen, jao. Det där smset. . Vädret blev ännu bättre när jag nämnde varför det förmodligen blev bättre, och nu är det ju typ bäst sommarkvällsväder, aningen för kallt bara, men jag är inte den som klagar. Ge mig mer sommareftermiddagar/kvällar, typ som de som varit hittills. Bästast!
Jag vill bara göra så himla mycket och jag oroar mig massa för hur det kommer bli i höst, men jag borde inte det för allt går alltid att lösa, på något sätt. Ibland kanske det blir mer och mer problematiskt men sånt är livet. Och jag ska iaf leva mitt, jao jao.

Dags att äta något nu och sen hardcore studa geografi. Jag är pepp igen, helt otroligt. Jag vill, eller rättare sagt behöver lära mig, och börjar freaka lite nu inför de sista proven. Svenska paper 1 är inte min starka sida någonstans, men wth, jag ska fixa det och jag ska känna lycka på fredagen, det ska jag !

Lycklig fru, massa lycklig fru !

Peace out!

"You just did not realize that "it's too late" had a meaning."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0