Jag är inte pessimist, utan skippar min optimism och är realist.

Jao, precis och att jag kom på den meningen helt själv är väl ett under.
Jag har inte så mycket mer egentligen att säga än: imorgon <3
Då har jag avklarat mina tre år på IB som alla mina andra peeps. Vi är helt bra!
Och ja, då har jag ledigt fram till 6e (?) juli då våra betyg kommer, först då bestämmer jag
vad som händer i höst, om jag behöver plugga mer eller inte men det tar jag då.
Nu har jag massa att se fram emot och mitt liv ska börja. Vem vill leva det med mig ? :D
Awiiiiiie <3333

Peace out!

"There is no end in sight."

Kommentarer
Postat av: Jennica

Jag vill leva!:D

2008-05-23 @ 06:16:57
Postat av: Lil'Emo

Awiiie, då lever vi tillsammans :D «3

2008-05-23 @ 06:19:42
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Rico

5 slutar vi för 6 är national dagen och då är vi lediga :D
Och Wiklund jag har ju stått ut i 3 år så då borde jag väl få vara med på slutet med =D

2008-05-23 @ 07:07:46
Postat av: Bengi

Jag vill leva med dig.. :) Fast det trodde jag vi gjort innan ibland också ;)

2008-05-23 @ 08:42:47
Postat av: Nina

Vi ska leva som bara den Emelie!

Postat av: Laaainn

nu ska vi leva livet, vi leva livet etc etc höhööhö

2008-05-23 @ 15:26:30
Postat av: Lil'Emo

Rico: Du är alltid med mig. Vi ska ju ha lite kul imorn innan alla andra kommer hit så att säga ;) rawr haha «3

Bengi: Ja, alltid ! :D

Nino: Leva för en gångs skull, awie och idag börjar vi :D hahahah «3

Linnilajnen: Ouuuiii!! :D

2008-05-23 @ 16:16:54
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0