May I run away from the stupid things I've said ?

Okej nu är det såhär, jag har tänkt igen.
Wow! tänker säkert vissa men nej, det händer, tro det eller ej, ganska ofta.
Men jo, jag sitter med geografin i högsta hugg och funderar på att rensa lite sms i mobilen, givetvis börjar jag längst ner i inkorgen där jag har sms jag tidigare inte velat ta bort. Om det är bra eller inte, det vet jag inte men jag tror det är bra.

". .'gör inget dum för --- har fallit, hårt!' . ."


En mening, en halv mening till och med räckte. Jag har ju tänkt (där kom det igen ja!) och varit hit och dit. Allt är ju helt bra, hela tiden, jag är lycklig men. . egentligen är det nog fel. Och det där med att bli "dödad", nej inte bokstavligt talat, tyder på att det här tydligen rör fler.

6 / 3 = 2

2 gånger var kommer det bli till slut. Det vet jag.
Är det värt det ?

Om man kanske skulle ta och göra rätt för sig för en gångs skull.
Allt är bara så bra, det är det värsta.

". .'Det var väl det enda jag hade att säga att folk faller väl för lätt,
gör inte så mot --- bara.'. ."


Och ibland tänker jag inte alls, det är där ni känner igen mig antar jag. Haha.
Men jo. Vad gör jag nu liksom. .
Alla har behandlat varandra lika illa och fortsätter fortfarande att göra det.
Borde vi fortsätta eller helt enkelt sätta punkt för det ?
Lika barn leka bäst, och vissa borde inte leka alls.
Jag vet inte jag.
Återgår till att rensa i mobilen och läser mina geografipapper, så skriver jag säkert senare ikväll/inatt.
Bloggen har blivit som en bästa vän, jao jao.

Peace out!

"I'm yours to destroy the best you can."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0