Only if that's alright with you.

Inte skrivit på ett tag för tro det eller ej så har jag varit upptagen med att umgås och nej, det har inte hänt på länge så min helg har varit guld. Ni som spenderat tid med mig och förgyllt mina dagar något grymt vet vilka ni är, ta åt er som fan! Tack <3 Tattargrillningen liksom, helt guld och bästa folket <3 Sen lördagen lixx <3 och Idag har jag spelat match, dock slutade det med förlust och en fru som var irriterad över sin egen insats, men träffa folket ju <3 och jag ska förmodligen bara hoppa över en enda träning till och det är nästa torsdag, annars ska träningen för mig komma tillbaka till de gamla vanorna och jag ska fanimej ta tag i det ordentligt och träna även på egen hand.
Men men, tänkte inte skriva så mycket mer, ska kolla igenom lite saker i engelskan en snabbis och så ska jag tillåta mig att lyssna igenom massa bra musik för att spara de låtar som är värda att spara och inte. Jepp jepp.
Underbar helg, på alla sätt, verkligen alla <3
Slottet <3

Peace out!

"Come, take my hand and we'll always be alright."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0