So call me crazy.

Mjo, idag är det dags för balen. Klart jag blir lite halvt nervös när alla andra stressar sönder men jag tror att jag ska ha allt; klänning, skor, smycken, väska, balbiljett och om ca 30-60 minuter har jag även sminket som är tänkt att användas ikväll. Håret är färgat också och i ljuset syns det väl att det är brunt, okej vääldigt brunt men tittar man inte så noga så är det typ svart och ja, jag älskar det. Okej för att jag var nöjd i mitt ljusa hår men det är nog mer kärlek i det här mörka <3 Så när jag var hos min frisör igår så pratade vi om balfrisyren med och vi har nog koll på hur det till slut ska bli, jag sa mest ja till allt och att jag litar på henne så det blir nog helt bra, haha. Fick se bilder på Sandra när hon gått på balen och det kanske skulle bli lite liknande hennes, vi får se helt enkelt. Min man kanske inte känner igen mig ens, då är det ju illa (A) haha <3 Jag kommer nog knappt känna igen mig själv . . Men kul ska det blir, det är inte ofta man klär upp sig till den här graden med nästan 8 månaders förberedelse när det gäller inköp av klänning. Jag är nöjd.
Jag kommer även få spendera min kväll med de jag tycker allra mest om, och det kommer vara guld bara det, underbara människor <3 Och folket som blivit min andra hälft kommer vara där och titta så jag hoppas det blir lite kramkalas :) <3

Bengi: "lycka till i morgon älskling.. du kommer vara finast <3"
Tack baby <333

Men som sagt det blir nog en väldigt lyckad dag, hoppas jag iaf, och min man tar väl emot mig om jag faller på mattan i mina skor ;) haha

Nu är det dags att äta upp frukosten som inte riktigt vill ner i magen (nervositet?), åka ner till knalle och inhandla sminket som sagt (att jag köper smink lixx, haha) sen blir det väl att åka hem och chilla lite innan vi åker till Majvor för att fixa frisyren. Efter det blir det eventuellt att åka hem för att invänta ca 15:45 slaget på klockan för att bege mig mot Jennodarlings crib och umgås med de underbara innan vi glider ner mot balen. Träffa klassen igen också<3 Trots att vi ibland gått varandra på nerverna de här 3 åren, och jag tror inte att jag pratar för mig själv, så har jag saknat folket. Ni har ändå varit som en familj alla år ^^ <3

Peace out!

"Heartbeats like rapid fire."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Love yah bejb, Jag vet redan nu att du var vackrast

2008-05-30 @ 13:21:40
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0