There's a little voice inside that tells us what to do.

Okej, jag är inte helt pepp på att skriva blogg lika ofta längre men har inte så mycket att skriva, fast aa nu ska jag försöka lite snabbt iaf. Kom på att jag ska hinna äta och massa annat innan kl 3, ska nämligen ta bussen ner mot skolan då och få tag i min geografipärm som kan vara bra att ha, tog inte med den igår för att jag inte fick plats med den i väskan och aa, det går ju lika bra att hämta den idag som sagt. Jag är helt pepp på att tatuera mig igen så ska säga till mamma att jag och hon tar tag i det i höst efter solsäsongen :) Sen har jag fått upp ögonen för "No use for a name" en grupp som tog mig med storm (typ citat citat) men aah, deras låtar är sjukt bra och "Take it home" är favoriten utan tvekan, sinnessjukt bra är den.

Vet inte vad mer jag har att säga faktiskt. Jo, koncentrationen tas upp av allt annat än skolarbetet just nu, det är inte bra men jag är lycklig så whatevs. Det blir massa plugg ikväll efter träning iaf, då ska jag se till att få gjort massa precis som alla andra dagar framöver till onsdag, men ibland behöver man ju lite paus typ och det unnar jag mig ibland. Gårdagen var soft, helt soft. Och idag blir väl också soft. Alla andra dagar ska bli det. Gah jag är pepp på allt verkligen. Helt skönt :)

Naej, slänga ihop lite mat nu innan schoolii.

Peace out!

"There's no end in sight, at least not for now. Let us live each day as if it was our last."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0