Wanna take me away from all this ?

Gå inte nära om du inte pallar ta dissen.

Det var väl det mesta jag ville få sagt idag egentligen förutom all annan shit jag kommer skriva här.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men nog skrattar jag för tillräckligt många tårar har gått till spillo, inte utan anledning, men helt onödigt. Haha fail. Man vet inte vad man har fören man inser att det är borta. Jag som så många andra hade gjort det för längesedan. Jag säger inte att jag är bäst, men jag borde kanske ta till mig av ordspråket som inte alls låter som något jag skulle göra. Naej, jag är trött på att komma springandes tillbaka varje gång. Det korta, lilla, och ibalnd obetydliga ordet gjorde mig så mycket gott och senast imorse funderade jag på om jag gjorde rätt och jag kom fram till att; ja, nog gjorde jag väl det.

Hur som helst så var det underbart att träffa folk igen när 1a provet i svenska skulle skrivas. Det behöver inte diskuteras dock för det kunde nog gått mycket bättre än det gjorde, jag bullshittade mig igenom det mesta så ska ta tag i att kolla igenom lite anteckningar concerning my books som vi ska få användning för imorn och litet geography concerning population as well. Nice. Därför blir inlägget inte jätte långt kanske. Har inte vettigt att säga ändå :)

Snackade med Hanna och Jenno en stund efter provet med, hanna var tyvär inte med så länge men jag och jennica pratade i ca 1,5h och tiden gick massa fort och det var massa trevligt, vi är inte så dumma som vi ser ut. hahahaha <3

Sen ska jag skriva matte C prov, på SVENSKA på tisdag. Ja du hörde rätt. Ibnörden ska göra sitt första svenska matteprov på tre år nästa vecka, mest bara för att, men det kan inte sänka mig utan bara höja om det skulle vara så, så då kan det ju vara kul att testa och då är ju exams och allt klart så wattafakk, Let's do it !

Jao jao, Slänger upp bilder på lite prylar jag vill ha och så avslutar jag för det här inlägget.

   
Bilderna är hämtade från zoovillage.com och junkyard.se (tror jag någon är)

Peace out!

"I trusted your feelings and realised how dumb I was." 

Kommentarer
Postat av: linn

matteprov på svenska är
nästan mer hemskt än kemi. hahaha, vad ib-nördigt

2008-05-21 @ 20:53:38
Postat av: Anonym

hahaha jag vet XD btw, asnice att träffa dig idag darling, kändes som en evighet sen :O «3333

2008-05-21 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0