You can make my life worth living.

Jepp jepp, idag har det varit en bra dag, eller det bra har övervägt det dåliga så att säga :)

Började med att drömma värsta tänkbara, att jag missat 2 av mina examensprov för jag trodde att de låg senare på eftermiddagen vilket resulterade i ett diplom som gled ur händerna och jag vaknade i sängen nästan gråtandes men lycklig när jag kom på att det inte var sant. Jag blev totalt skärrad hur som helst så nu ska jag upp tidigt varje dag oavsett när jag börjar. .

Drog till skolan iaf för att skriva paper 2 i psychology. Jag tänker inte ens nämna frågorna men . . helvetesfrågor säger jag bara och det summerar det provet ganska bra. Jag hatar att gå runt i ovisshet, samtidigt som jag inte vill veta att allt jag skrev var fukked up, men det är nog bättre så man iaf vet vad som väntar, eller jag vet inte. Gah!

Sen blev dagen genast mycket bättre iaf, träffade Nisse efter att ha spenderat tid med Gunnsan, vilket inte har hänt så ofta nu för tiden eftersom vi haft mycket att göra båda två så det får det bli ändring på <3 Vi hade trevligt i workshopen iaf ;) Sen träffade jag nisse som sagt och vi satt och chillade massa och bara snackade i typ en evighet som gick massa snabbt, men det var skönt. Sen vid busstorget, sådär ca 15:23 gjordes min dag. Jepp jepp jepp. Tog pensionärsbussen hem för att kunna lyssna lite längre på musik och sen var det dags att spela lite gitarr <3, äta och göra sig redo för träning :D Nog känns det att man varit borta massa men några bra saker lyckades jag ändå göra trots min extremt dåliga kondition just nu. Träffade mina älsklingspojkar också :D alltid lika trevligt och porr-rico åker till skara imorn, men är bara borta en dag ^^ Vi skulle dessutom gifta oss bestämdes det idag. Hej polygami. Jaoo. <3 Fick även tillbaka min stämapparat av jennie idag, den har varit saknad fast vi båda har glömt den hela tiden, bra minne ? Ohja! Och hon var skadad så hon kunde inte träna idag :/ Får hoppas det går över massa fort. Efter träningen fick jag skjuts hem av söte-nino :D Evve åkte också med, massa nice. OCh nino glömde vattenflaskan på taket och körde iväg så hon skulle ner och hämta den på gif precis efter att hon släppt av mig. Jag börjar gå och typ efter 50 meter kommer rico och mattzone i bettan med hennes vattenflaska, haha så klockrent så de skulle gasa ikapp henne med bettan ;) hon klarar allt <3

Mjo och nu sitter jag här. Förresten så ska jag ta åtminstone en rad till att grattulera man och nisse till segern ikväll :D Heeelt bra ! Puss på det ! <3

Annars händer inte mycket, jag har säkert glömt en del saker men whatevs. Då får ni väl be mig lägga till det ;)
Ska plugga lite matte nu i den mån jag orkar, äta upp det sista godiset jag har och sen börjar mitt "nyttiga" liv, för jo; inte fasen har jag varit nyttig någonstans det sista. Måste även ta tag i mina extremt dåliga matvanor, för de existerar knappt :/ Shoutout till man här: Förlåt ! jag vet vad du tycker om det. Men jag ska bättra mig som sagt och ta tag i min träning nu när exams har börjat och för en gångs skull kommer lida mot sitt slut. Jag har redan planerat lite träning och annat. Det ska nog bli bra. Eller det ska det rättare sagt.

Annars hade jag nog inte så mycket att tillägga idag, det brukar alltid fortsätta trots att jag skriver såhär men nu följer nog inget mer förutom att jag fortfarande är förundrad över att ha i snitt 20 personer som läser min blogg varje dag. Vad kan vara så intressant ? Naej, jag vet icket. Men jag är glad så länge jag kan glädja någon, eller i detta fallet några.

I'm reaching for you, are you feeling it too
Does the feeling seem oh so right
And what would you say if I called on you now
And said that I can't hold on
There's no easy way, it gets harder each day
Please love me or I'll be gone, I'll be gone...


I'm all out of love, I'm so lost without you
I know you were right believing for so long
I'm all out of love, what am I without you?
I can't be too late I know that I was so wrong


Ta åt dig liksom. .

Peace out!

"I think the time is right to stop the fight. ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0