You ought to know by now how much I love you.

Idag blir det lite längre inlägg iaf.

Igår var som många tydligen märkt ingen bra dag för mans fru på grund av diverse saker även om den hade sina ljusare stunder precis som jag tydligen kan ha ibland. Men dagen idag har varit lite bättre. Matte provet gick lite bättre än jag hoppats på och jag är lycklig och jag blir godkänd, paper 1 i kemin har jag ingen aning om hur den gick och paper 2 kändes väldigt bra så jag hoppas det gick precis så bra som det kändes. Jepp jepp. Sen fick jag ett mail som värmde lite iaf även om det är så att jag ligger lite illa till, det stillade min oro. Tack! <3
Eftersom jag faktiskt inte orkar skriva så mycket egentligen och med tanke på tidsbristen jag har eftersom jag ska plugga vidare med kemin nu till paper 3, vilket även är det sista provet inom kemin så skriver jag en lista på saker som varit väldigt bra under första provveckan:

- Matten med Nea
- Den lilla fritid jag har utanför proven som inte ågnas åt plugg.
- Sms:en.
- Bänken och folket där idag innan kemi provet <3
- Ta(fsandet) även det vid bänken, haha. Hierta på det.
- Att träna lite.
- Imorn kl 9:15 har jag gjort hälften av mina prov och det känns för min kropp är slut.
- Solen och underbarast väder.
- Pappa som stöttar mig <3
- Alla andra som stöttar mig.
- Gitarren
- MUSIKEN<3
- Att jag har chans på någon. hähä
- Att jag inte reagerar längre på att jag är "gift".
- Min man kallar sig för han. puss på det.

Jo, men det finns ju glädjeämnen i mitt liv också bara att det krävs så mycket för att bygga upp det lilla som bryter ner så mycket. . Den meningen blev nog konstig men IB peeps förstår det säkert.
Jaoooo.
Dags att skruva upp volymen, lyssna på Cascada bland annat och lära mig lite human biochemistry och environmental chemistry. Ohja.

"Ditt leende och dina ögon gör min dag typ."


Av det dog jag lite inombords, helt sött ^^, <3

Och en liten shoutout till min pappa: en av strängarna på min gitarr gick av idag så då fixade han det, massa snäll är han och när jag sa att han inte är så dum som han ser ut så tyckte han det var tur <3 haha

Jepp jepp, men plugg nu.

Peace out!

"It's sad but true, you've got yourself to blame."

Kommentarer
Postat av: Rico

Älskling om du inte såg det på msn så räddade du mig ganska grovt med ditt mess imorse blev nog lite för mycket av det goda igår, hahaha (L)

2008-05-08 @ 21:07:47
Postat av: Linnea

vi två + matte 4ever :P hahaha

2008-05-16 @ 12:57:26
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0