I wanna have that crazy love.

Jag har blivit lite distraherad såhär på kvällen vilket är bra.
Men hey surprise kind of.
Alltså Bengi, jag säger bara; sommaren och framåt. Vad hände ?
Mwah.

Jag funderar på att sticka och sola på dirren efter jobbet imorn, dra till leu apoteque och köpa linsvätska så jag har på resan, och sedan packa lite smått, lira gura så jag lär mig och älska min capoklämma lite extra. Jo morgondagen blir nog så. Stress till och från stan, haha <3

Det kanske blir jobbigt, men ändå inte :)

Sen blire nog ingen dejt på fredag, haha. alltså jag har inte tid. men vi får väl ses efter resan tycker jag och hitta på något, skulle vara trevligt :)

Sen har jag något att eventuellt se fram emot i januari också, vore ju inte helt fel lixx. Breathe you in. Aa och allt det där du vet. Då kan jag plinka lite på gitarren för dig kankse, så får du sjunga, för det gör inte jag :) haha. och kramas givetvis, om det är tillåtet :)

Neje, blir kanske något mer trevligt här innan sängdags. Dags för lite film nu och eventuellt msn samtidigt, om jag ids.

Peace out !

"Can you hear my heart cryin' out for you?."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0