I'm worth the wait, I can show up on a first date late.

Underbara dag tycker jag. Jobbet flöt på fantastiskt bra idag, hej förtroende för Emelie märkte jag också från spec Christer, sånt känns :) Sedan var det dags att åka med brudarna som hämtade upp mig efter att jag smitit lite tidigare från jobbet, till lager 157. Hittade ett par levis jeans (baggy), ett par fornarina jeans (ja de var tighta, haha, jag kan ha såna kläder också), en skjorta, strumpor och frans dandy trosor. Kalaset gick på 730 och jag är helt förvånad, detä r vad enbart ett par jeans borde kostat. Loveli <3
Får se om det blir att jobba över imorn kanske beroende på om det behövs hjälp inför inventeringen på fredag och det är mycket möjligt så isf stannar jag kvar till kankse 19, men får se om det ens blir av :) Time will tell.

Sen är jag faktiskt smått förvirrad. Jag vet inte vart alla människor kommer ifrån men . . nej, jag går inte in mer på det.
Jag behöver sova lite tror jag.

Uppdaterar kanske lite mer imorn så det blir ett "bättre" inlägg.

Peace out !

"It's like whatever I do, I just can't get through to you."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0