Jag är en sensation överallt förstås.

Gör som vi, till denna melodi; så kom och dansa med oss!
Givet en bra pepplåt and I needed it badly. Mihi.
Dagen har varit massa bra, jobbet gick bra och jag och Chrisita var så bäst så det finns inte. 68 superordrar som vi bara slänger ihop under dagen. Underbart! Sen kirrade jag något, skaffade vadderat kuvert och lägger det i herr brevlåda imorn kanske. Om jag säger en sak, så står jag ju för det :)

Låten snurrar runt i huvudet och jag har inte lyckats spela sönder den än, men snart så. .antar jag. Mihi.

Ju mer jag tänker på det, desto mer less blir jag för jag kan bara inte intala mig själv att det kommer se ut såhär hela tiden. Jag både vet och vet inte vad jag missar. Som sagt, situationen kommer ju fortsätta vara densamma. Blä, och det värsta var att jag hoppade. Om jag inte gjort det så. . vet jag inte. Men det hade kanske varit lättare. Men problem finns till för att lösas och allt går bara man vill, eller hur Christina ? Nästan allt iaf.

Och sen älskar jag mina och pappas konversationer över sms:

Jag: Jag är på musiklagret, kommer hem om en stund bara så du vet.
Pappa: Silence... I'll kill you... :)
Jag: Haha din lilla tönt!
Pappa: Hi hi...

Han är söt :) <3

Neje, jag har inte tid att sitta här och sitta för nu ska jag gå igenom packlistan lite och fixa med det, sen ska jag städa och vara duktig också. Pajen är klar för ugnen, väntar bara på pappa som handlar. Jag måste ha mjölk till såsen och så ska jag äta donken innan jag drar i mig lite paj. Gud vad jag är nyttig <3

Jo och just det, som de flesta vet så drar jag till le tenerife på söndag och jag kommer ha med mobilen in case of emergencies, så skicka gärna inte massa sms till mig under veckan, there are several reasons why, men ändå. Det skulle faktiskt vara väldigt uppskattat, så säg vad ni vill säga lite sådär innan jag åker, så hörs vi måndagen därefter när jag kommit hem :) Jag åker hemifrån 04:15 ungefär på söndag så efter 06:00 får ni vänta med att höra av er, right? Kommer sakna att prata med er som jag vanligtvis har kontakt med via telefonen, men ska samtidigt bli skönt att avvänja sig lite från mobilen <3 Haha no offense.
Non taken?
Sååå hilma bra :)



Can you handle this ?


Skriver nog ett inlägg senare.

Peace out!

"Kiss me and you'll find out."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0