Only you can make me recover.

På fredag ska jag iaf försöka, det vore ändå ganska kul oavsett om det är uppskattat eller inte, jag ska helt enkelt bara hitta tiden, och hoppas på sol. Annars får jag göra det under dropparna och försöka framhäva hur det var ändå, med orden :)

Jag vill för mycket just nu tror jag. Jag vill att tiden går fort till söndag, jag vill att veckorna ska gå undan för att få helg och umgås. Jag vill till Vemdalen. Jag vill ha dig. Jag vill ha den 6e. Jag vill ha den 19e. Jag vill kunna traska ute i vårvädret. Jag vill träna massa och känna mig bra. Jag vill spela gitarr. Sistnämnda ska jag snart ta tag i.
Sen blir det någon utav mina thrillers som jag lånade på jobbet idag. Och nej du läste nog inte fel, så är det just nu och lär inte ändras. Bara jag förstår varför.

Christina var tillbaka på jobbet idag och jag var övertrött och vi skrattade massa. En utav de skönaste 39åringarna jag träffat, lätt ! Samma humor och allt, galet kul. "Varning skyltarna" på golvet. Haha. Jominsann. Idag blev det en hel del leenden och jag fnissar nog lite för mig själv när jag tänker på det. Bettan kom även in med en play t-shirt till mig idag, eller piké tröja snarare. Strl S men den var stor som ett hus. Vad händer ? Så nu ska jag (pappa) tvätta den i massa fler grader åt mig, sa han så den kanske krymper, men samtidigt så när han såg den så sa han att den nog inte kan krympa tillräckligt mycket för att passa mig. Haha. Vi får se, skulle vara kul att ha den på sig iaf för den är väldigt fräsig, eller så XD

Fick mysigaste smset av Gunnsan idag och det gjorde min dag och. . det gjorde massa av hela mig faktiskt. <3
Sen när Yohanna skrev blev jag också helt glad <3
Och Bengi, haha äru med på listan ? ;) <3
Och Nisse, jag är dum, i min mening.

Jag kan inte förneka att jag kommer sakna sönder som en tok.
Och det är nog det, jag måste se om jag mår sjukligt dåligt av saknad när jag kommer hem.
Jag saknar vanligtvis inte på det sättet annars, men för tillfället är det annorlunda,
nu är det varje dag, och om det håller fast sig i mig så vet jag nog, då har jag förmodligen alla svar.
De jag behöver iaf. Alla förutom ett, ett jag inte tänker ifrågasätta för det vill jag inte ens ha att göra
med. Men det är mitt största hinder och samtidigt min största svaghet och jag vet inte hur jag
ska lyckas kombinera de på ett bra sätt. Är det värt ?
Tåmten: "Tänk inte för mycket nu :)"


Sen kan jag inte sluta knarka "Darin feat Kat DeLuna - Breathing your love."
Det är seriöst den sjukaste låten jag hört på länge och den har fastnat så. Varenda ord säger det jag själv inte lyckats få ut i ord. Men jag vill inte skrämma iväg.
Det är inte ord man flashar med för att vara gullig, de är allvar och jag är nog en av de som slösat allra minst med orden i fråga.

Jag är inte pessimist, jag är realistisk optimist.
Och jag tror inte vi når dit.

Between your arms.


Lite gitarr nu.


Peace out !

"Everyday, breathing you love."

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötast evver ??? ehh på en skala söt till sötast... defenetivt diabetes



2008-11-12 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0