Sending chills down my spine.

Jo jag fick på brevet på posten så hoppas det dyker upp i kvibille som det ska och hoppas allt går som det ska så det inte händer något :) Och de var så trevliga på macken. Precis därefter traskade jag igenom parken, då kom jag på att oavsett regn och rusk eller underbaraste solsken så slår hjärtat lite hårade och lite fortare jag går på asfalten, gräset, gruset, you name it som finns på plats där. Ja, parken och vattentornet har blivit som en sammanslagen fristad för mig, underbart. Och at the same time så gick jag och sjöng lite på cascada - what hurts the most för att den spelades på radion. Första versen fick jag ta om för att jag märkte att något var så klockrent, upptäckte att allt var klockrent, så därför får ni ta del av det mest passande;

I can take the rain on the roof of this empty house
That don't bother me
I can take a few tears now and then and just let them out
I'm not afraid to cry every once in a while
Even though going on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm ok
But that's not what gets me


What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away


And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do


It's hard to deal with the pain of losing you everywhere I go
But I'm doin' it


Är det konstigt att jag älskar den ? Att jag älskar alla Cascadas låtar ? Att jag har en liten enorm crush på henne ?
Nej jag menar väl det. Den kvinnan. Jag ska se henne live igen. Ska. Måste.

Nu sitter jag här än en gång och borde ta tag i packningen men idag måste jag faktiskt göra det, det går inte skjuta upp längre och jag måste städa :) Göra papi lite glad för han är sötaste, så då ska jag vara duktigadotterN idag. Kanske borde få i mig lite att äta med men vet inte vad. Haha, jag fick pengar för att köpa mat jag vill ha och jag förstår honom för han tror nog inte att jag får i mig något annars och nej, med mina matkunskaper så blir det nog inget vettigt (a)
Och nu lyssnar jag på lite cascada för det var too long ago och gud vad hela jag blir lycklig. Jag behövde henne nu :D
One more night, den tar över hela mig.

"One more night, I wanna be with you."


Sen måste jag citera Christina igen. Hon stod och pratade med mig när "Freestyle - Fantasi" spelades på radion och då sa hon: "Jag kommer ihåg när jag var 12 och de spelade den här låten på radion, då var jag kär i en kille som hette pierre och när de spelade den på fredagen så undrade jag hur jag skulle stå ut med att inte få se honom förens på måndagen."
Jotack, jag kommer vara 12 år i en hel vecka. Men jag undrar vilken låt de spelar för mig . .

Neje, blir ett litet inlägg om en stund igen, för nu ska jag ta tag i iaf packning :)

Peace out !

"You're my weekendlover but you're not my friend."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0