The attraction, oh I tell you.

Låten får blodet att pumpa än hårdare. Sinnessjukt.
Sen har jag inte insett redigt att vi åker om två dagar, förmodligen därför jag varit så flummig på jobbet utan att redigt veta varför även om Christina sagt att det är för resan. Mitt undermedvetna jävlas med mig. Jo, så därför jag är så överaktiv här också antar jag, iofs har det hänt mycket de senaste dagarna som varit för oväntat och opassande för tillfället men samtidigt spännande, något nytt och jag behöver det. . Men jag tror ändå att resan är största boven och just nu har jag packat det mesta i klädväg tror jag, men får prata med papsi imorn för han brukar vara bra på att se till så jag får med mig det jag behöver :) Sen sitter jag och funderar på vilken film jag ska se efter jag städat. Hur mycket jag än vill så kan jag nog inte med att sätta mig och kolla på "Stick it" igen för då blir det sådär . . 4e kvällen i rad ? som jag ser den med gosh, jag gillar den. Och ögongodiset, jo jag menar! :



Jo, nog fastnar man med blicken ett par 578 gånger.
Får se vad jag kikar på. Ssutar säkert att jag kollar en stund på den iaf.

Dags att äta något med ? Inte gjort sen kl 12 men min aptit har försvunnit.
Den har varit borta flera dagar så jag ska nog leta rätt på den också.

Peace out !

"Your face would stick to your butt, 'cause it's already up there."

Kommentarer
Postat av: Linn

Aaah john patrick amedori. luuuv

2008-11-14 @ 19:26:21
URL: http://dinbyotch.blogg.se/
Postat av: laaaaaaahijn

asså, j-to-the-p amedori är typ mä i gossip girrrl nu, massabrassamandelmassa bra typp ;D;D

2008-11-18 @ 16:41:11
Postat av: same idiot

fast han har skägg hahaha

2008-11-18 @ 16:41:36
Postat av: Lil' Emo

same idiot haha <3

alltså jag kanske borde börja checka gossip girl. hahahahah <3

2008-11-23 @ 22:21:22
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0