The way you touch my body.

Jo det blev inte jobb idag så jag kan förmodligen gå dit imorn istället.
Känner mig för matt i hela kroppen. Hade lite feber och sånt igår som gick upp&ner + att jag varken fick i mig vätska eller mat och det är mindre bra. Därav min trötta kropp idag kan jag tänka mig så blir att tanka lite vätska till filmerna som snurrat och kommer snurra i dvdn under dagen/kvällen.

Helgen var förövrigt bra. Filmnatten blev lyckad och med lite sömn i bagaget blev det en överenergisk emelie som gick på förfest hos Malin, som var väldigt lyckad, och en utgång som blev till detsamma. Dock satte det sina spår som vanligt men jag träffade massa trevligt folk. Bland annat Wrood som fyllde 18, Jesper som jag inte träffat på massa länge som förövrigt sa sötaste grejen, haha, sen träffade jag Mattzzon baby och sen vare Nisse också som det blev dans med och aa. En bra utgång helt enkelt, trots att jag kan fukka upp massa saker, men nu får det vara nog med krogen på ett tag tror jag. Nu ska jag ta vara på mig själv lite bättre och det som händer runt omkring mig.

Ja, uppdaterar senare om jag har ork och lust, och framför allt något att skriva och jag tvivlar på det så.

Peace out!

"No matter how I try, I can't keep my hands off you."

Kommentarer
Postat av: elin

GRATTIS!!!!!!!!!!!! Ha det fint, kramkram brinck

2008-11-04 @ 22:41:07
URL: http://elinbrinck.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0