What hurts the most.

was being so close.


Du ger mig inget val och jag faller smått tillbaka.
Och gud, vad ni blivit överraskade om ni visste,
istället för att tro, vem jag pratar om.
För just nu så finns det bara en
som vet vad jag pratar om, och det är jag själv.
Ni kan bli intrasslade i mina tankegångar,
men ingen förstår någon av dem.
Faktiskt ingen, även om man tror det,
för jag lämnar alltid något osagt även om jag verkar klar.
Ganska faschinerande när jag tänker efter.

Peace out !

"Never knowing, what could have been."

Kommentarer
Postat av: Anonym

trash..

2008-11-11 @ 00:22:30
Postat av: Lil' Emo

kalla det vad du vill.

2008-11-11 @ 18:25:11
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0