Can't get that boy out of my head.

Först vill jag bara säga att nej; min blogg kommer inte vara lösenordsskyddad, det har jag redan en annan som är så alla som frågat kan vara lugna och fortsätta ta del av mitt ointressanta liv. haha, att folk vill ha sån koll på mig hade jag ingen aning om.

Idag var det jobb igen och ja, jag tycker om mitt jobb loads så jag såg fram emot att gå dit och jag ser fram emot att gå dit resten av veckan och kommande veckor också. Givetvis kan det vara lite tungt att gå upp på morgonen, men det är det som hör arbetslivet till och jag får ingen ångest över att ha sovit bort dagen.
Efter jobbet traskade jag raskt till staden för att träffa Elli, vi skulle ner och höra hur uppbokat det är nere på "Voodoo Tattoo" och vad våra tatueringar skulle kosta :) Min kommer ligga på ca 900 trodde han och förhoppningsvis får vi tid samma dag och vi ska ner på onsdag och höra om de kan boka in oss den första december isf. Vore kalas! Sedan följde hon med mig för att kolla efter ett par schyssta badshorts som jag kan ha med mig till Le Tenerife, haha, och jag hittade inte ett enda bra par i någon affär, så vi tog en promenad till knalleland för att kika där och mitt sista hopp var Team Sportia. Hittade ett par redigt snygga Quiksilver shorts i precis mina färger; svart, vitt & ljusblått. Ohjes!
Så det blir att tjacka dessa imorgon tror jag efter trippen till staden med Bengi och Jennie, vi ska dit för att sola lite, börja bygga grundfärg innan resan :) Blir nice.
Sedan så får alla som är lite sugna på utgång i helgen gärna skicka ett sms till mig. Jag och Elli är på iaf (a) Hähä. Lördag är isf tanken så får vi se om det blir något.



Nu är det nog dags att sova lite efter "Invincible" är klar i dvdn. Grymt bra film med Mattzzons favorit. Och mjo, trots "åldern" så är Marky Mark snygg. Ohja.

That's all for today I guess.



Peace out !

"I'm nothing more to you than a ghost."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0