Coz I can't give you up.

Okej såhär är det: Idag hörde jag A1 - Caught in the middle, på radion. Helt plötsligt kom jag att tänka på promenaden jag gjorde upp till sjöbo torg för sådär några år sedan för att kolla in det där speciella hjärtat i skyltfönstret och undrade vilken låt det var jag lyssnade på i lurarna då. Klickade mig in på youtube och första låten som jag tror mig minnas att det skulle kunna vara, var det. Helt mysig är den och den säger helt mycket. Så bra. Det blev att kika in på ultimate-guitar och spela den på gitarr sen :)

Och idag är jag sjukt glad. Det vände som ett mynt gjorde när man singlar slant. Jag antar att jag landade på krona istället för klave ytterligare en gång. Samtidigt fick jag mig en riktig tankeställare när jag traskade runt på jobbet idag, och traskade gjorde jag verkligen för att bara sticka in med något, när jag var hemma idag stod stegmätaren på 24700 steg. Nice. Men iaf, jag gick och funderade under alla mina timmar på jobbet som vanligt och kom fram till något väldigt bra för min egen och andras del, vad det var behöver jag inte gå in närmare i detalj på, men aah, nu ska jag hitta tillbaka. . Sen ska jag se till att bli helt frisk också. Efter det kan vad som helst hända, och sim&gym kortet ska kirras efter utlandsresan. Nu ska det tränas, ordentligt också !

I gave myself away.

Just nu så funderar jag på att släppa datorn och bloggen för att kolla lite på "The day after tomorrow" som går på tv. Inte för att man inte har sett den men ändå :) Yep. Så blir det nog.

Varje dag får gärna se ut såhär, fastmed lite mindre avstånd kanske. Lite lite och mest bara för att . .

Peace out!

"Let's give it one more try."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Vi har inget avstånd och det är jag såååååååååå glad för mest för att..

2008-10-09 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0