Everytime I think of you, I always catch my breath.

Jodu Kriuna. Synd du bor så långt bort, kunde varit kul att ses lite oftare faktiskt. Kanske kan pricka in så vi är i Örebro&V-ås lite samtidigt någongång också, så jag kan ta en dagstrip dit och låta dig visa mig vad du gör när du är hemma hos familjen lixx. Haha <3 Och stamma lite givet som sagt, och nu fick jag bilden i huvudet av dig.
"Thousand Foot Krutch - Breathe You in." Nog är den din alltid :)

Och jag tänkte föröska lägga ner lite tid på att skriva ett, mja, någorlunda långt inlägg, vet dock inte hur långt jag hinner få ihop för är grymt sugen på att kolla på "Kalla mig Bob" avsnittet på min Rena Rama Rolf box så. . Men lite ska jag skriva iaf, och det kommer vara totalt ointressant som vanligt och inte vettigt någonstans.

Först kan jag dra det jag alltid gör; min vardag.
Veckan har flytit på riktigt bra. Tiden går fort nu när de slåss om mig på jobbet. HAHA. Jo, så nu har jag delat min dag så jag är på andra våningen på förmiddagen och efter lunch ska jag vara på entréplan. Idag har nog varit den skönaste dagen men förmiddagen gick ganska segt, jobbigt att lägga in filmer och skivor per titel när de är så mycket blandfilmer, men vad gör man inte när man har lite bra musik som ljuder ur högtalarna som Chrille själv låter mig lyssna på för att han gillar allt ? Jo man njuter av att livet är bra skönt ändå trots allt. Och den där grabben där nere är så söt. Imorn jobbar jag bara till kvart över tre och nu när jag tänker på det så har jag sagt hela veckan att "Jag slutar kvart i fem på fredag", men se där, det gör jag ju inte nu när jag tänker efter så ytterligare en liten överraskning :) Jo jag ser fram emot morgondagen, kommer bli en trevlig kväll och natt.

Lördagen kommer väl sovas bort mestadels för att sedan vakna och känna sig lite pigg för en runda på krogen iaf. Blir lite lite lite lugnare än vanligt iaf kanske med tanke på träningen på söndag, men ser jag till att bara sova ordentligt in på söndag förmiddag så är det ingen fara som vanligt :) Yeppyepp.

Och sen vet jag inte riktigt vad som händer med mig. Jag börjar känna att jag faktiskt inte är så fast som jag alltid tror att jag är. Det är nog bara för att jag inte ser möjligheterna jag faktiskt har. Inget "hej jag är bäst i världen", men att jag vet att jag duger, till faktiskt ganska mycket och det har jag känt på flera sätt det sista och nu tänker jag ta vara på det :) Sen kan det hända att jag gör saker som andra uppfattar som fel men som jag inte ser något konstigt i, bara för att andra läser mig "rätt" när allt de egentligen tror bara är fel. Sen är det inte ens fel att två träter har jag hört. Så nästa gång är det inte bara mitt fel, någon börjar ju det alltid, aight?

Ah , det blev inte så långt som tänkt men nu ska jag svara på sms jag fick och sen kolla tv.

Du är söt. Och jag vet att du inte är något as. . du är speciell.
Ah. Pusstyp.

Peace out!

"When things don't go my way, I still carry on just the same."

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU har blivit utmanad!

Kolla in min blogg för mer information!

2008-10-30 @ 23:29:23
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0