Gimme a man after midnight.

På lördag kanske ? Jovars. Bring it.
Klickade mig fram på youtube till klippet där Kevin i Idol sjunger "Gimme gimme gimme" och hur kan man inte älska pojken. Helt charmig och massa bra sångröst. Mjo det här behövde jag efter en lyckad dag :)
Solningen gick bra, jag fick hämtat mina shorts, jag köpte en ny hårborste, och hör&häpna; ett diadem.
Jo gosh, något händer med mig och jag vet inte vad, men jag gillar det som allt annat. Haha.
Jobbet gick bra och så pratade jag lite med viktor på vägen ut, så trevlig pojk. Och som jag sa till Johanna;
Visst är det konstigt att det är svårare att prata med någon man tycker är söt ? Haha, det gör saken mycket svårare oftast iaf av någon konstig anledning.

Annars har jag väl inte så överdrivet mycket mer att skriva här egentligen. Jag har bara så sjukt mycket att se fram emot just nu och in käppar har satts i hjulen ännu så får hoppas det rullar på ett tag till precis som det gör nu :)
Just nu längtar jag till helgen iaf, fast det gör jag varje vecka :) Ledighet.

Dags för sängen snart, lite mer youtube tror jag.

Peace out!

"If you love something, set it free and if it comes back, it was meant to be."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej, sen när kallar du mig Johanna? :P Det kändes värsta konstigt att läsa och först trodde jag inte att du menade mig även om det var mig du sa det till :P <3

2008-10-28 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0