Go on, report me!

Bengi har utmanat mig. 

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är av någon anledning väldigt rädd för clowner, dockor och folk som går runt i dräkter. ex. lisebergkaninen, mcDonalds clownen etc.
2. Jag går ofta och pratar med mig själv i huvudet, tyvärr även "högt" ibland också så att andra hör.
3. Jag gillar att teckna, men kan dock bara rita seriefigurer och liknande.
4. Jag gillar mig själv som jag är, utan att vara stöddig och äckligt självgod. Det borde fler vara. Jag jämför mig inte med superskinny models som inte alls tilltalar mig, kan mycket väl vara därför.
5. Jag kan som oftast inte sitta still när jag hör musik. Antingen rör sig ett finger, en fot, en hand, mitt huvud, i takt till musiken. Det kan till och med vara musik jag inte gillar, eller något melodi till en tv-reklam. You name it.

Jag utmanar: 
De som känner att de vill kopiera det här i brist på annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0