I don't know why, but you're my angel in the night.

Den låten har liksom fastnat lite och den får mig att le sådär fånigt, precis som du sa (a)
Men inget långt inlägg idag, dagens var iaf när gunnel ringde och frågade om vi skulle göra något imorn :)
Det gör vi alltför sällan nu faktiskt, dumt, så det får nog bli ändring på det tycker jag :)
Det blir efter träningen då ser det ut som :)

Och sen påminner jag mig själv om en hel del scenarion och diverse som faktiskt inte ens borde friskas upp i minnet. Men det blir så ibland. Jag skriver ju trots allt ner och då blir det så. Men vissa saker gör ont, och tro det eller ej så finns det vissa saker som berör mig, men bara vissa vid enstaka tillfällen.

Och mja, imorn är det jobb som vanligt, sen träning och sen gunnel som sagt. Det låter helnice :)
Och jaa, jag har nog inte så mycket mer att tillägga. Jag längtar till den 16e-23e nov. Vara med brudarna i utlandet, en hel vecka och bara ha det bäst.
Pusspådetva!

Peace out!

"I will let it go, and I will never let it show."

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Om du inte har läst smset så har du nu en till förfrågan ;)

2008-10-25 @ 22:09:55
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Lil' Emo

haha jo och jag svarade på det, kom det inte fram till dig ? :o

2008-10-25 @ 23:19:17
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0