I don't wanna be a fool in this game for two.

"Jag funderar på att springa till borås för att få vara med dig."
Jo men palla sötheten lite.

Har inte gjort något vettigt idag hittills och kommer förmodligen inte göra det heller.
Vaknade dock till på bästa möjliga sätt kind of. Sen blev det att fälla upp soffan halvvägs, luta sig tillbaka och fortsätta kolla på rena rama rolf. Köpte första boxen på jobbet och det var en mycket bra investering. Har kollat på 2 utav 5 skivor vilket innebär att jag har 15 avsnitt kvar att kolla på, sen är det ju bara att börja kolla om och till slut sitter man och kan alla repliker utantill, men gosh vad bra det är. Sen blir det nog en sally box till samlingen och även nr 2 utav rena rama rolf, beror dock lite på om det är samma skådespelare eller inte med, annars är det inte mycket att ha i mina ögon. Vem kan någonsin ersätta Robert som Nils "Nisse" Lind ? Nej ingen.

Blir nog att slänga sig i sängen/soffan igen och kolla vidare tills bror, martina och lilleman kommer hit för att äta middag. Sen bär det ner till gifstugan en snabbis innan träningen och efter träningen blir det nog inget göteborg, snarare hem för att ta det lugnt och säkert även då kolla RRR. Gah, sjukt bra är det.

Bra helg förövrigt. Ingen nämnd, ingen glömd, för jag är bra på det där med att glömma vilket har blivit till en stor nackdel och folk måste lära sig att vad det än gäller så är det inte med mening jag glömmer.

Och idag har jag kommit på att mitt nya liv börjar, för nu skiter jag i förkylningen och mina host-anfall jag har får på nätterna. Idag är det träning och så ska det fortsätta. Efter utlandsresan blir det att kirra simkort på badhuset tror jag och börja med det lite på veckorna när vi nu oftast bara har inomhusträning på helgerna och sådär. + även egen löpning någon gång i veckan. Helt pepp. Mihi.

Film nu. Skriver kanske sen om jag har något ovettigt att skriva som vanligt.

Peace out!

"Because I need to breathe, I wanna breathe you in."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0