I never had a doubt, never had a problem.

Jag saknar mig själv lite, precis som före . . våren 08 ? Ah men jag måste återgå till den där optimisten, se det bra i allt istället för att gräva fram det negativa som jag egentligen inte vill se. Den här förkylningen får mig lite crazy också för jag är sjukt trött på den, och nu har den varken varit illa konstant elelr försvunnit helt så jag vill bara att den ska bort nu, tack.
Sen har jag massa planer som jag ska fullfölja, jag måste skaffa ett gymkort/simkort sen på badhuset har jag tänkt, träna lite efter jobbet och sådär (när jag väl har jobb), annars träna på dagarna nu när det inte är någon fotbollsträning på veckorna längre, förutom om det blir pass på gymmix någon gång då och då med laget. Men jag är helt pepp. Den här gången blir det kroppen till beachen 2009. Peppen :)

Annars har jag faktiskt inte något alls att skriva idag, nu ska jag nog bara kolla lite på Sally på den andra datorn där filmer och diverse ligger. Yeeep.
Och den här gången ska jag lära mig något; chilla, för det kommer fler chanser.



Peace out!

"Just another pretty face, but I want one more day."

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Things happen for a reason "

När detta "reason" kommer är inte enbart upp till dig eller mig, utan mest upp till alla andra... <3

2008-10-08 @ 22:35:03
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: Lil' Emo

Men det är jag som aldrig gör det möjligt för andra att få "reason" att bli av :)

2008-10-09 @ 06:51:21
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0