I'm just the girl that you lost to cocaine.

Ännu en fredag som lider mot sitt slut och en helg som börjar. Helgerna går på tok för fort dock, iofs veckorna också. Man blir äldre och äldre men som tur är så känner jag inte riktigt av det ännu. På tsidag får jag börja skriva om min ålder på papper och nu ska jag försöka komma ihåg att jag då är 19 och inte 18. Det är synd att känslan inte är densamma längre när man fyller år som när man var liten, fast då älskade man alla paket så då var det givet kul att fylla år :) Jag som är lite av en anti-attention whore, tycker mest att det är jobbigt att vara i fokus faktiskt, men det är ju bara en gång om året och självklart; det är ju lite kul att bli äldre också och komma närmare fler av alla äventyr som ska hinnas med innan min längsta tupplur någonsin :)

Helgen ser ut att bli . . annorlunda. Snart, eller om ca 2 timmar, ska jag upp till netto för att handla godis och energidryck med tanke på att jag ska vara uppe till ca 06:00 och kolla film. <3 Sen blir att sova hela dagen i princip, haha, nej men några timmar och sen göra sig redo för lite utgång tror jag nog :) Och söndagen blir en lugn dag med träning på kvällen, det ska bli intressant och se hur den går, haha. Sedan börjar veckan igen och det betyder jobb, men jag trivs och veckorna känns lite som helgerna faktiskt, fast inte riktigt riktigt ^^,
Sedan kommer nästa helg, då är det bland annat lagfest som är planerat och jag är nyfiken på vad gunnel, bengi och tönt sf har lyckats bestämma tillsammans med herrarna som vi i år ska ha lagfest tillsammans med och det kommer nog bli riktigt bra tror jag. Riktigt bra :D Och när den helgen är gången är det bara en vecka kvar till våran efterlängtade utlandsresa och ja, det känns att det är nära för nu vill jag mer än någonsin dit. Flygresan fasar jag givetvis över men jag vet att det kommer finnas många händer att hålla i, oavsett det är brudarnas händer eller någon främlings, mihi ^^
Packlistan har jag börjat skriva, för jag tänkte att jag säkert kommer på småsaker dag för dag som jag glömt och då slipper jag iaf missa att ta med mig det, kom på några saker redan idag så det var ju kanon :)

Hösten må vara grå och tråkig men jag har faktiskt kommit att ändra min upfattning lite lite. När jag gick hem idag från jobbet och tog ett verkligen djupt andetag så kände jag hur frisk luften jag andades var. (okej jag bor i en stor stad, men den var frisk för att vara inne i centrum typ). Och solen som inte riktigt lyckades komma fram genom molnen, men som fick mig att faktiskt le för det var sjukt fint. Haha, jag låter så lillgammal men för en gångs skull tycker jag att jag har all rätt att vara det med tanke på att jag är ganska ung i huvudet i vanliga fall :) Så mja, när jag gick utmed fristadvägen i backen upp till mig så möttes jag av . . ja det bästa min blick kunde mötas av. "Sjöbo S" skylten och självaste Sjöbo som sträcker sig upp framför mig <3 Jag må vara knas, men min stadsdel är som fastbränd i hjärtat.


Se och älska <3

Nej nu kanske jag borde hoppa i duschen, krypa i myskläderna, spela lite gitarr och sedan dra mig.
Alla kan nå mig på mobilen under kvällen och är aldrig för upptagen för ett samtal eller sms, isf märker ni det om ni inte får svar :)

Peace out!

"Your hearbeats were only lies."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Sjöbo är DEN statsdelen <3

2008-10-31 @ 18:13:48
Postat av: Anonym

"lite lite"

2008-11-01 @ 00:35:34
Postat av: Malin

Tumme upp för filmnatt

Tumme upp för utgång

Tumme ner för lite sömn

2008-11-03 @ 12:55:08
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0