I'm leaving.

Jå, jag kände för att få lite färg på bloggen och den här gången blev det rosa, me like.
Och gunnel blev glad för nu kunde hon se texten, haha. Jo men alltid kul med lite nytt.
Sen efter det dök bengi upp och så småningom jennie också, vi fick planerat lite och så satt vi och pratade lite om hur vi får biljetterna till resan som snart blir av haha, men vi löste nog det också.
Snart dags för mat och kanske lite mer körkortsteori innan bion som vi ska på. Det blir "Patrik 1,5".
Ett tag sen vi var på bio nu så det ska bli kul :)

Ananrs ser veckan lite halv uppbokad upp redan faktiskt. Imorn ska jag och elli ner till stan efter att jag slutat jobba och spana in pris på våra tatueringar, jag kommer dock inte göra min förens i början av december isf tror jag, men aa :)
Sen på tisdag är det staden som gäller på kvällen för en runda på sunhouse tillsammans med bengi. Börja bygga på lite grundfärg innan resan, blir nog att kolla ett par schyssta shorts då också om jag hinner :)
Fredag är tanken att vi ska dra till Fritte för att spendera tid där från ca 18:00 på fredagkväll till 06:00 på lördag morgon eftersom de har filmnatt där :) På lördag är jag lite sugen på att dra ut men det får kanske bli en till vit helg efterosm det är ganska drygt att vara ute dagen innan träning :)
Jepp jepp. Allt ser ljust ut just nu iaf and I'm happy. Allt annat kan ta sig.

No further updates.

Peace out!

"My time has come to turn around and walk away."

Kommentarer
Postat av: suzzi "The one and Only"

Ciao min kära...DU e la för söter..saknar dig me...kommer kännas helt konstigt att komma hem å träffa alla igen...men e glad att du sov hos mig sista natten i Borås, hehe! Ja e lite besviken, näää mkt besviken, att ni drar till Teneriffa när ni hade kunnat komma hit och få sol, bad å värme...Å så hade vi alla kunnat umgås...Fy på Er! Får se om ja pratar me er när ja kommer hem...Så de så....Ciao å puss å kärlek...å allt därtill...

2008-10-26 @ 16:55:40
URL: http://suzziloo.blogg.se/
Postat av: Gunnel

"Börja bygga på lite grundfärg " haha, du får kanske börja med normal hudfärg! ;) hihi

Går ju inte gå från 0 till 2 :P



puss på dig darling

2008-10-27 @ 22:16:56
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0