I'm so tired of runnin'.

Jåå, idag har det varit en bra dag faktiskt, trots hostan och förkylningen jag åkt på. Helt mysko!
Jaja, inte mycket att göra åt.
Sen pratade jag faktiskt lite med Nathalie idag också, och hon kommer ner till göteborg nästa vecka så då blir det partej har jag hört, så träffa henne och lite mer :D Ska bli helt kul.
"Åh :$ ja verkligen. . Ska bli underbart att träffas igen :$"
Faktiskt! Vi ses ju inte spec ofta så får ju passa på nu när du är lite närmare :)
Så är ju Lovisa och Louise hemma samtidigt ofc så blir helt nice att träffa de igen också :) <3

Fanns nog inte så mycket mer att skriva faktiskt. Jo, jag ska klippa mig och färga håret på fredag och jag hoppas att jag kan få det som jag vill ha det, skulle vara chill. Frisyren blir väl inte sååå mycket annorlunda men det behöver kortas till lite hår och där :) sen hoppas jag att det funkar med mina två planerade slingor, haha <3 Yeye.
Sen vet jag inte om resan blir av nu eller eventuellt i vår heller, vi kommer inte redigt överrens, men om den blir i vår så ska jag lätt kirra tid för min tatuering snarast isåfall så jag får väl prata med brudarna imorn och se vad vi bestämmer oss för :)

Jag vill bli mer frisk till imorn, för jag måste träna och vill helst vara pepp på jobbet <3 haha massa blev fail där idag och jag har blivit såå arbetsskadad på 2,5 veckor, illa (a) men det är skills. haha.

Lyssnar lite på Bowling for soup nu också, hittade för övrigt en mapp med musik som jag inte kommer ihåg att jag sparat så det blir att slänga in lite ny musik på mobilen imornbitti tror jag så att jag har lite fräscht att lyssna på under min promenad till jobbet :) Mys mys <3

Niet, nu är det nog dags för sängen, idag var det segt att kliva upp så jag vill gärna vara litet piggare imorn.
På fredag ska jag försöka hinna träffa soph lite efter klippningen och träffa den omtalade denise förhoppningsvis :) Jag lovar att försöka lösa det! Längesedan vi sågs nu :)

Peace out!

"There ain't nothing I can't do."

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0