June feels like november.

"(Ditt sms.)"
Nej det vet jag inte alls.
Men det visar väl sig, med tiden, antar jag isåfall, men just nu så vet jag inte det.

Men hey, vad är det för fel på november liksom. Jag klagar inte. Visst det är gråare, det är tråkigare. . men det är ju det hösten handlar om, och ibland finns de dagar så solen får lövens alla färger att söka sig till ögat och man tar den där efterlängtade promenaden i den friskaste luften som, man för tillfället tycker, finns. <3 Ja, och jag har annat att se fram emot i höst/vinter så jag klagar ännu mindre.

Jobbet flyter på bra och idag hade jag en heldag på tredje våning and I loved it. Christer berömde mig tillochmed för att jag sorterar filmerna väldigt fort, kändes bra att höra :) Och aa, imorn blir det jobb som vanligt och sen förmodligen en joggingrunda eftersom jag inte tog den idag då jag var själv hemma under kvällen när lille far kollade elfsborgs match. De vann med 4-1 och det kan ju inte bli bättre nyheter än så, såhär innan läggdags. Ja jag lägger mig kanske tidigt men som sagt så jobbar jag och behöver den sömn jag kan få, idag vaknade jag 40 minuter senare än jag borde, men hann ändå i tid, 2 minuter sen bara typ :)

Annars står det still. Inte mycket som händer men för tillfället trivs jag, ha lite tid för mig själv och mja, det känns bra. Är dock sjukt sugen på att nätshoppa lite sen. Junkyard <3 Eller så åker jag dit för jag MÅSTE fixa mitt körkort men jag är för lat för att ta tag i det och jag gillar inte ens att köra bil men så kan det vara. Eller kanske en mysig busstrip över dagen till Trollhättan? Ja vi får se. Sen måste jag ner till Halmstad också och träffa Tåmten, till Karlstad för att träffa Mini & Beccz. Sen ska jag tydligen till Kiruna också för att träffa gullet. Det ska bara hinnas med oskså så det blir att leta tid :)

Nu ska jag nog återgå till "Fucking Åmål" och dra alla repliker precis innan skådespelarna säger dom, jag har sett den för många gånger, men den är bra på nå sätt. Och RRR har givetvis snurrat i dvd-spelaren en stund idag.
"Gå hem och banka med dig.", "Kalla mig Bob, det gör alla mina vänner."
Jag och pappa har så kul åt det, internskämt <3



Peace out!

"You are the light in the dark, you are the beating in my heart."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0