Love me or hate me.

Jåå nu sitter jag här och klockan är snart 00:00. Det kommer den väl vara en timma extra idag då eftersom vi drar tillbaka klockan sedan helt plötsligt, eller så är jag trött och inte orkar tänka men varför ska jag ägna mina tankar åt det isåfall? Nej precis.
Sitter och har min "100 saker du ska göra innan du dör" bok brevid mig som jag fick förra året när jag fyllde år. Nej, givetvis har jag inte hunnit fylla i så många utav de extrema sakerna, knappt någon faktiskt men så slår det mig att; varför inte släppa lite på gränserna och faktiskt försöka med lite utav sakerna som står i boken? Jag menar, jag lever ju faktiskt bara en gång och vad gör det om man testar på lite saker då, under tiden då man fortfarande kan.
Nej jag känner att det är dags att dra in lite fart och fläkt i mitt liv nu igen under alla de timmar jag inte arbetar under veckorna. Alla timmar var väl dock att ta i men you get my point, sova kan jag faktiskt göra i graven and I will.

Har haft en bra dag idag, var nere på stan med Jennie SF, Lindow och Bengi för att kika lite. Det var visst nå Rosa-Bandet thing där nere så jag passade på att återigen bidra till rosa bandet och skaffa mig ett sådant för att nåla fast på jackan and I love it. Sedan blev det en lunch på Café Bakgården innan vi traskade vidare till knalleland för att kolla någon sångtävling för barn och träffade även emma, hon lyckas med allt verkligen. haha.
Jennie: Vi ser att du haltar, vad har du gjort?
Det visar sig då att emma har halkat på golvet, fått all sin tyngd på lilltån som böjts bakåt och brutit den.
Jag: HAHA alltså du lyckas med allt. Du bryter verkligen alla ben du har!
Emma: Ja men sen var det ju NÅGON som bröt lillfingret på mig också.
Jag: Men . . jaja förlåt. Haha.

Det är nog min dolda "talang", att skada människor fysiskt.

Naej, nu är det nog dags för sängen. Imorn blir det lite bestämmelser angående senare datum och sen bio eventuellt med chicksen. Måste få tag i gunnsan och nino med och se om det kan haka på. Vore guld. Sen blev göteborgsfesten skippad för att planer finns redan den fredagen. Hade varit kul att åka dit dock men men. Om någon förresten känner till fest på lördagen (alla helgons afton) så får ni gärna höra av er, annars får vi väl fixa lite själva som vanligt. För det blir nog inte vit helg igen, den helgen. Den här har varit så vit det bara går.

Sms från mattzzon: "Jag ska hälsa från nisse. Pussar<3."
Haha, det gjorde min natt <3
Och jag är glad för Mattzzons skull också :D Mihi.

Peace out!

"It's time for me to make a change."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt det blev tattarjävel! :)

2008-10-26 @ 12:52:09
Postat av: Ida

Tack för färgändringen, nu går det ju faktiskt att läsa utan att markera allt ;) puss

2008-10-26 @ 13:22:08
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Lil' Emo

haha varsågod gunnsan, allt för dig ;)



tack från tattarjävlen <3 haha

2008-10-26 @ 13:45:33
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

varsågod tattarjävel! ;)

2008-10-26 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0