So cold, so lost.

Jag somnade igårkväll efter att ha läst det där smset igen.
Först nu läste jag nog faktiskt vad det redigt står, läste det jag missade lite förra gången i all förvirring och insåg att jag nog hade missat den mest väsentliga delen. Det är inte meningen det ska dras fram, det ska bara vara. Men ändå springer tankarna åt samma håll hela tiden. Det har nog gått för lång tid, det har nog det . . Men varför alla dessa reaktioner ? Jag förstår inte och borde nog inte försöka göra det heller.

Idag är det iaf jobb som gäller till 16:45 och kl 17 ska jag försöka infinna mig i stan vid Café bakgården för att fika med Linnibatch och Jennodear. Lajnea kunde tydligen inte följa med nu i alla fall och det suger, mest mys om alla hade varit med men det får givetvis bli en annan gång :) Det ska bli my hur som helst att träffa mina 2 andra babes igen, det händer lite för sällan faktiskt, ganska mycket för sällan. <3

"I wanna breathe you in."
Ses snart igen som sagt och umgås lite mer tycker jag allt. Du är bra.

Jag har massa saker att se fram emot och måste hålla fokus på det istället för på allt annat som inte finns runtomkring mig just nu, men ibland är jag lite dålig på det faktiskt.

Naej, jag får hoppas på att jobbet går lika smidigt idag igen, ser ut som att jag får vara vid orderplockningen igen fast är nog hellre vid returen men men, allt går bra sålänge tiden smiter iväg lite då och då. Kanske dags att börja dra sig lite, äta frukost och fixa håret så man kommer iväg om 20 minuter som tänkt typ.

Sen ställer jag mig samma fråga flera gånger om dagen; Jag får göra precis vad jag vill, men vill jag verkligen ?

Bleh.



Peace out!

"I wanna come back but I just don't know when."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0