There's nothing to it.

På väg till jobbet lyssnade jag på "En lång tid", tror jag den heter.
Hur som helst så tänkte jag över den där jakttrofén. Ibland känner man sig nog som en sådan. Något som de intresserade kämpar om för att se vem som vinner, vem som är bäst. I början är den ny, kul att visa upp för att skryta med, men efter ett tag är det inte lika kul. Alla andra börjar tänka på nästa års trofé, den nya som alla vill vinna, och fjolårets hamnar på hyllan, tillsammans med alla andra som en gång var det liksom.

Just another priceless work of art, in his gallery.
Jao, det sa nog en hel del.

Jag mår satans bra idag för jag har fikat med mina IB bejbs, tyvärr kundei nte lajnea vara med så vi får kirra det efter att hon har varit i la karibia som sagt. mihi.

Jobbet gick feting bra idag och aa, det flyter på mer och mer där och jag klarar mer och mer på egen hand, känns bra.

Pallar inte skriva så mycket mer, men nu äre sängen.

Peace out!

"What if our love is lost behind words we could never find?"

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Känner bara att det du skrev först liksom bara....... ååå är så mycket precis vad vi alltid pratat om, fast det vet du väl redan.. Du är jag, jag är du, inte så mycket mer komplicerat.

Det du skrev först är så hur det alltid är med alla andra...

2008-10-14 @ 23:01:37
Postat av: Linnea

åh håkan darling <3 förlåååt för i tisdags men efter Karibien fo sho! Då ska jag väl kunna ha lite mer tid :D

2008-10-15 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0