Time will heal this.

Just nu sitter jag och funderar på att kolla på en 3e film för dagen. Är hemma från jobbet för att jag inte är redigt kry men hoppas på att kunna gå imorn. Just nu känns det bättre iaf för idag på morgonen kändes det som jag skulle gå under totalt, attans, nu måste jag bli fullt frisk. Och så äre.

Har kirrat iaf några nya låtar, så mycket mer orkade jag inte fast det var väl främst låtarna jag redan hade som jag fastnade för men givetvis kan alla räkna ut att det var remixer jag hittade och lycklig är jag, ohja.

Jag har mitt egna sätt att handskas med saker har jag märkt, väldigt eget och hur jag handlar i olika situationer. Det är både på gott och ont men ibland vet man inte redigt hur man ska göra och då tar man första bästa alternativ som dyker upp i huvudet. Jag hör andra säga hur jag ska göra, vad jag ska göra, vad jag ska säga, osv. och om det ändå vore så enkelt. Jag lyssnar kanske, men rösten längst inne i mig hör inte alltid på. Prima Donna - Lucky star. "And now I know, I've never ever been to paradise, I've never ever seen no angel's eyes, don't never ever let this magic die. No matter where you are you are my lucky star." Det är sånt där man säger till någon man tycker om bara för att det är vad han/hon i fråga vill höra, eller hur ? Ord är inte bara ord för mig, jag måste välja de med omsorg och det gör jag. Ibland säger man något dumt tyvär, mänskligt misstag, men när jag väl öppnar munnen så är ord inte bara ord. Spec inte de orden, som ingen vet om, men som jag syftar på. En gång. Det gör sig påminnt av sig självt.
Och nu ska jag inte skriva massa mer förens ikväll I guess.

Jag är helt pepp på nästa vecka btw, det känns som den kommer bli bra.
Och dejten, haha. Ofta att du ens kommer ihåg ;) Du är knas.
Jeppjepp. Film nu och vila <3 Kanske äta något också som jag förresten glömt </3

You might as well take it off.

Peace out!

"Even though I really love you, I'm gonna smile 'cause I deserve too."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0