Tonight, I leave it up to you.

Jag är så sjukt frustrerad över att jag inte lämnat någon typ av note, kort, mening. . något om datumet som jag verkligen inte kan komma ihåg. Det är grymt irriterande. Jag vet inte om det finns något på msn, i någon konversation men jag vet inte hur jag isf skulle kunna hitta rätt dag, jag minns bara smsen men de är ju tyvär borta . . Jaja, inte mycket att göra åt. Det kanske var just den dagen, bara att jag inte vet vilket datum.

annras händer inte mycket just nu. Har haft en superbra dag hur som helst. Jag började med att faktiskt sova lite för länge så jag fick stressa pyttelite till jobbet. Jag kom i alla fall i tid till jobbet och idag blev det att jobba med ordrar hela dagen, helt skakig var jag av att skynda, av att vara pressad till att göra allting rätt, komma ihåg hur allt ska skrivas in osv. Men jag gillar det <3 Efter 16:45 när jag egentligen slutar så jobbade bland annat jag och Kristina över idag till 18:15. Då var det bara att springa ut med filmer som gällde och jag gjorde klart hela pallen så det kändes sjukt bra. Imorn har jag och Kristina planer på hur dagen ska se ut men det ändras alltid som vanligt så jag får se. Men men, efter jobbet traskade jag hem, bytte om och stack ut på en liten joggingrunda. . halvvägs kom regnet och det var längesedan jag kände den känslan. Hösten, vädret, musiken, joggingen . . Jag säger inget mer. Nu sitter jag här och kollar lite Rena Rama rolf innan det är dags för sängen.

Sen har jag funderat lite. Det känns riktat, men ändå inte. . eller jag vet inte. Jag tänkte faktiskt inte speciellt på just det där men jag kanske borde ? Jag klarar mig nog, det känns nog gnaska . . Ja så kan det gå. Peppen är iaf här och ja, detä r så det ska vara.

Peace out!

"It's tearing me apart to know I've tried so hard but I can't have."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0